Toon posts:

koeler met ALPHAPAL6035MFC + Delta AFB-60HP ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een duron 750@945 (9x105) met 1,79V en een chrome orb kloon (titan majesty V) op mijn asus a7v (bios 1007) zitten, en }:O wordt hij 55 graden dus ik wil een nieuwe koeler kopen

zat te denken om ALPHA PAL6035MFC + Delta AFB-60HP bij www.ocshop.nl te kopen, maar kan iemand mij vertellen hoeveel dat gaat schelen in temperatuur ongeveer?
Voordat ik em koop wil ik namelijk wel weten of het die 120 gulden waard is :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?
werkt dat geintje niet wat je altijd ziet bij peltiers met et aantal graden en et aantal watt van de peltier ofzow?

niemand die mij kan vertellen (evt. uit eigen ervaring) of zo'n alpha koeler nou beter koelt dan mijn chrome orb kloon..?

Verwijderd

heh ik had zon Spire Orb, dat ding deed het al stukken beter toen ik er een Sunon fan in hing, maar m'n Alpha PeP66 presteerd toch echt beter ja... exacte temps kan ik je niet geven, die kloppen bij mij nietzo :) in idle 5c heh maar met die spire was dat 12, dus het verschil kun je wel zien......

Verwijderd

Topicstarter
nog meer mensen die effe kunnen posten wat het verschil in temperatuur was toen ze overstapten op een alpha?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Mijn duron werd met:
spire-orb en }:O (op 750@1.6V) ongeveer 58~60C
en met
Alpha 6035 +Ys-tech en }:O (op 950@1.8V) 42C
en deze Ys-tech fan zit tussen de Delta HP & MP in d8 ik.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:16

BrZ

Ten eerste... Een titan Majesty V is GEEN Chrome Orb kloon... Het is een origineel Thermaltake koellichaam...

Maar ik heb zo'n Alpha die jij hier noemt, bij mij scheelde het 15 graden met m'n coolermaster koelblok

YS-tech fans zijn vergelijkbaart met een Delta MP fan d8 ik...

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op Thursday 15 March 2001 19:48 schreef -BrZ- het volgende:
Ten eerste... Een titan Majesty V is GEEN Chrome Orb kloon... Het is een origineel Thermaltake koellichaam...

Maar ik heb zo'n Alpha die jij hier noemt, bij mij scheelde het 15 graden met m'n coolermaster koelblok

YS-tech fans zijn vergelijkbaart met een Delta MP fan d8 ik...
Niet echt...
Alpha mp: 19.4 CFM @ 28 dBA
en,
Ys-tech: 26.1 CFM @ 34.5 dBA

Verwijderd

Ik heb nog een Fop38, dus zou die fan er mooi op kunnen zetten! :)
Pagina: 1