Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakFox
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-02 21:55
Hallo Tweakers,

ik heb sinds vandaag mijn nieuwe monitor binnen en bij het aanzetten valt mij meteen iets op.
Eerste indruk leek het op een draadje of iets wat op het beeld zat, maar je kan het niet voelen...
Het lijken mij geen dode pixels, naar mijn weten ziet dat er niet zo uit. Het lijkt mij eerder verf?

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_eYNy93R7Kqg/TS-JoPrhmVI/AAAAAAAAAE4/-4t6gYMKnb8/s640/IMG_0370%5B1%5D.JPG

Misschien weten jullie wat het is en wat ik ermee moet doen.

Met Vriendelijke groeten,
TweakFox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:55
Wat het is?
Geen idee...

Wat je ermee moet doen?
Omruilen.

Het is alleen weer even zonde van je tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 22:12
Misschien een stofje dat in de monitor zelf zit. Even contact opnemen en gewoon omruilen!

• Umesh90
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 11:46
Hey Tweakfox,

ff een vraagje over dat zwarte streepje (boven je prullenbak zegmaar), ik heb deze monitor net ook binnen gehad, maar ik kan echt niet zien of dat gewoon een weerspiegeling is of dat het scherm gewoon niet goed is, is het bij jou gewoon een weerspiegeling?

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-06 07:27

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

@Umesh90, ik denk gewoon weerspiegeling ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakFox
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-02 21:55
Het was bij mij zeker geen weerspiegeling, ik had hem bij redcoon besteld, hij werd gratis op een maandag opgehaald door gls en donderdag had ik een nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 22:01

Tazzios

..

TweakFox schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:26:
Het was bij mij zeker geen weerspiegeling, ik had hem bij redcoon besteld, hij werd gratis op een maandag opgehaald door gls en donderdag had ik een nieuwe!
Phas0r en Umesh90 hebben het over het randje boven aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Haha, grappig dat jullie het over dat randje hebben. Ik heb zaterdag ook een P2450 binnen gekregen van RMA, omdat de vorige 2 stuck pixels had. Na het uitpakken en het aansluiten van de monitor viel me dit 'randje' op het scherm gelijk op, want ik had dit niet met het vorige scherm. Bij is het overigens nog erger dan dat je ziet op de foto van TweakFox.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391039

Ik heb dual syncmaster B2430 en gaan randjes of pulken aan me beeldscherm, zou hem maar ff terug sturen.
Samsung is ook snel ook hoor ze pikken hem op 2dagen later heb je hem al terug.
Pagina: 1