Asus P6T SE Waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Com. Hunter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-05-2017
Mede Tweakers,

Reeds heb ik een Silverstone TJ07 aangeschaft en nu wil ik hier graag waterkoeling inbouwen. De kast heeft zo goed als geen Airflow en wil graag een keer waterkoeling uitproberen, dus leek dit me een goede kans om hiermee te beginnen :).

Maar nu kan ik alles vinden wat ik nodig heb, 480 RAD, Pomp, Res, CPU en GPU blok.
Echter zoek ik nu een oplossing voor mijn SB. Op het moment heb ik één 5870 Draaien, maar binnekort wil ik graag een Crossfire Setup gaan draaien en hier volgt mijn probleem.

Met een Crossfire Setup word mijn SB geblokkeerd door mijn GPU's, weet iemand misschien of er een blok is wat in één keer mijn NB en SB tegelijk pakt. Of weet iemand misschien een andere oplossing hiervoor?

Kan ik daarnaast de Mosfet blokken van een P6T moederbord eropzetten, of kan ik hier een stel universelen blokken opzetten?

Hoop dat iemand hier wat op weet :)

Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 21:59

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Com. Hunter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-05-2017
Die had ik eerst ook gevonden, maar ik kan niets vinden of deze ook op mijn P6T SE past, deze blokken passen in ieder geval op de rest van de P6T serie, maar ik weet niet of de SE dezelfde afmetingen heeft als de P6T deluxe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Hier kun je terug vinden welke EK blokken compatible zijn met de P6t SE. Gewoon even de configurator doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Je kan je ook afvragen of het koelen van je SB werkelijk nut heeft, gezien deze op de X58-chipset nauwelijks hitte produceert...