Toon posts:

Mysql, Joomla

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb een Dlink dns323 die ik in een netwerk gebruik, en ik heb een ch3snas, die ook in hetzelfde netwerk zit, maar die gebruik ik om te downloaden, en mijn website draait hierop.

Nou is echter mijn interesse gewekt door Joomla, en ik ben benieuwd of ik dit draaiende krijg op mijn ch3snas?

Mysql, daar twijfel ik over. PHP draait al.
Ik ben echter best bereid om alles te formatteren, te voorzien van nieuwe firmware, en geheel opnieuw te beginnen.

Maar voor ik daaraan begin wil ik wel weten of Joomla en Mysql gaan werken
Ik heb Joomla reeds draaien bij een gratis host-provider, maar dat is echt bar, en bar traag. :'( :'(
Vandaar dat ik denk aan mijn eigen CH3Snas.

En zijn er (Nederlandstalige) tutorials voor het installeren van Mysql, nzbget, Joomla, PHP en weet ik veel wat ik nog meer nodig ga hebben???

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Jos

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom twijfel je over MySQL? MySQL is 'gewoon' beschikbaar voor ARM, en zo te zien zijn er ook gewoon packages voor de diverse systemen met funplug. Welke problemen kom je tegen? En ik zou van dergelijke systemen geen snelheidswonders verwachten eerlijk gezegd.

Verwijderd

Topicstarter
Blaataaps

Welke problemen kom ik tegen?

Eerlijk gezegd nog geen één, buiten het feit dat ik er als een berg(je) tegenop zie om alles opnieuw te installeren.
En als ik daarmee aan de slag ga, wil ik wel weten of ik Joomla aan de gang kan krijgen op mijn CH3Snas.

En wat de snelheid betreft verwacht ik ook geen wonderen. Nu heb ik, als test, het één en ander geinstalleerd bij een gratis Host-provider. Als ik echter in wil loggen in Joomla/adminitrator dan moet ik ongeveer 1 minuut wachten.
En dan bij alle wat ik aanklik is het wachten, wachten en nog eens wachten.

Dat zal wellicht sneller gaan in een Gbit netwerkje.

Nogmaals, ik ben best een eind aan de gang geweest om alles op mijn CH3Snas draaiende te krijgen, Nu draait het, en wil ik weer wat anders.
Voordat ik aan de slag ga wil ik graag weten of het allemaal kan, en in welke volgorde ik alles moet installeren.