Hallo Tweakers,
Ik hoop dat ik in dit forum goed zit met dit topic, maar dat ter zeide.
Ik heb een nieuwswebsite over een bepaald park (noem ik even niet i.v.m. Google e.d.).
De website bestaat bijna een jaar en dat willen we gaan vieren.
We willen bij bepaalde evenementen live video gaan uitzenden vanuit het park.
Echter is er geen internetlijn die we kunnen gebruiken.
Nu zijn er twee opties: Een satellietwagen of een aantal 3G verbindingen waar het verkeer over gebalanceerd wordt.
De tweede optie lijkt mij iets makkelijker en reëler aangezien de website vrijwillig is.
En dan komt het.. Hoe kan ik dit het beste doen? Met die vraag lijkt het net of ik niets heb onderzocht maar dat heb ik wel degelijk.
Maar ik kan zeggen dat er weinig te vinden is over hoe ik dit het beste kan doen.
In principe heb ik al twee onderdelen die waarschijnlijk benodigd zijn, een Macbook en een camera.
Dit alles moet eigenlijk in een rugzak passen en de camera op een steadycam.
Zoiets als dit dus. Maar die werkt niet in Nederland, en is vrij prijzig om te huren.
De rest kan aangeschaft worden. Betere ideeën dan 3G mogen ook.
Het beeld hoeft lang geen HD te zijn, als alles maar goed zichtbaar is.
Alvast mijn/onze dank.
Ik hoop dat ik in dit forum goed zit met dit topic, maar dat ter zeide.
Ik heb een nieuwswebsite over een bepaald park (noem ik even niet i.v.m. Google e.d.).
De website bestaat bijna een jaar en dat willen we gaan vieren.
We willen bij bepaalde evenementen live video gaan uitzenden vanuit het park.
Echter is er geen internetlijn die we kunnen gebruiken.
Nu zijn er twee opties: Een satellietwagen of een aantal 3G verbindingen waar het verkeer over gebalanceerd wordt.
De tweede optie lijkt mij iets makkelijker en reëler aangezien de website vrijwillig is.
En dan komt het.. Hoe kan ik dit het beste doen? Met die vraag lijkt het net of ik niets heb onderzocht maar dat heb ik wel degelijk.
Maar ik kan zeggen dat er weinig te vinden is over hoe ik dit het beste kan doen.
In principe heb ik al twee onderdelen die waarschijnlijk benodigd zijn, een Macbook en een camera.
Dit alles moet eigenlijk in een rugzak passen en de camera op een steadycam.
Zoiets als dit dus. Maar die werkt niet in Nederland, en is vrij prijzig om te huren.
De rest kan aangeschaft worden. Betere ideeën dan 3G mogen ook.
Het beeld hoeft lang geen HD te zijn, als alles maar goed zichtbaar is.
Alvast mijn/onze dank.