Toon posts:

VPN verbinding vanuit het buitenland

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste IT-vrienden,

Sinds enkele maanden woon ik in het buitenland, nl. in Frankrijk. Aangezien ik een groot liefhebber van sport ben, kijk ik regelmatig naar sportwebsites, en dan het liefst naar live streams en videos.
Het vervelende is echter, dat veel streams en videos geblokkeerd worden vanwege auteursrechten.
Ik ben op Internet op zoek geweest naar VPN-verbindingen, om dit probleem te omzeilen.
Ik heb een leverancier gevonden van een VPN-verbinding die een proefperiode van 2 dagen toestaat, zonder dat je betaalt.
Ik heb me aangemeld, en geprobeerd op de betreffende sites (met name NOS-site) de videos te bekijken, maar helaas gaat dit nog steeds niet lukken. Videos worden nog steeds geblokkeerd.
Ik heb via whatismyip en dergelijke sites gekeken waarlangs de data lopen, en waar mijn geografische locatie zich bevindt. Het vreemde is dat sommige van deze sites mijn locatie in NL zien en sommige in Frankrijk.
Hoe het ook zij, de NOS-site "ziet" nog steeds mijn locatie in Frankrijk en blokkeert nog steeds de videos.

Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen?

Alvast bedankt,

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Beetje weinig info over hoe de VPN "eruitziet" maar het is algemeen bekend dat de NOS (tijdens het WK vorig jaar ook al) connecties vanuit het buitenland blokkeert. Ik weet trouwens niet 1-2-3 of een VPN de handigste oplossing is; mogelijk moet je zoeken naar een Nederlandse proxy en die gebruiken tijdens het internetten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:49
Je zou moeten weten hoe ze de landherkenning doen, op ip of op een hele andere manier om te weten hoe je de beveiliging kan omzeilen.