Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonardus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 15:03
Beste mensen,sinds het afgelopen jaar heb ik een HTC Legend. Na in december een update te hebben gedaan van 2.1 naar het lang verwachte 2.2 kan ik agenda en mail niet meer synchroniseren vanaf de telefoon. Het account van gmail staat goed. Op de pc lukt het synchroniseren wel. Ook de laatste versie van g-mail van de market geplukt. Het lukt dus niet om gmail te verwijderen en opnieuw te installeren. Dat schijnt via privacy te kunnen bij Instellingen. Dat zie ik nergens op mijn telefoon. Vreemd. Ook lukt het niet om het default gmail account van de legend opnieuw in te stellen. Om via instellingen/sd- en telefoongeheugen terug te gaan naar de factory settings heb ik niet zo,n zin in. Staan veel apps op die ik liever niet kwijt wil. Heeft iemand enig idee hoe je zonder veel complicaties het standaard gmail account vernieuwd? Bedankt voor het meedenken alvast.

Update: mail is geen probleem meer. Bij "mail" opnieuw ingesteld, kan gmail verzenden en ontvangen. Agenda geeft nog dezelfde foutmelding.

Case closed: toch maar naar factory settings

[ Voor 9% gewijzigd door leonardus op 14-01-2011 21:17 ]

Leonardus