👑
Welk productid bedoel je?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik zou naar de url kijken.ajakkes schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:07:
Hoe kom ik achter het product id van een bepaalde meuk.
Ik bedoel dus:
http://tweakers.net/meuktracker/product/58381
Het is nu heel lastig zoeken naar een bepaalt product id, maar misschien doe ik iets fout.
Van de pricewatch:moto-moi schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:14:
Welk productid bedoel je?
pricewatch: Mozilla Firefox
Zo ben ik even extreem onduidelijk.
Als ik in de meuktracker software zoek vind ik een hele lijst met versies. Ik zoek bijvoorbeeld op utorrent en vind allerlei software waar dit in genoemd wordt.
Als ik op een vermelding van utorrent zelf klik krijg ik rechts een lijstje met vorige versies en een product koppeling. Als ik van deze productkoppeling vervolgens het id nummer achter /meuktracker/product/ zet krijg ik netjes een lijst van alle versies van dat product. Die lijst ben ik naar op zoek voor een aantal programma's.
Ik vroeg me af of er een handigere manier was om achter dit product id te komen.
Heb nu wel door dat het via de productkoppeling naar de pricewatch kan, dus het lukt nu wel aardig.
Ik hoopte op de versie pagina het product id te kunnen vinden.
Maar verwacht dat ik het moet doen op de manier zoals het nu gaat.
Als ik in de meuktracker software zoek vind ik een hele lijst met versies. Ik zoek bijvoorbeeld op utorrent en vind allerlei software waar dit in genoemd wordt.
Als ik op een vermelding van utorrent zelf klik krijg ik rechts een lijstje met vorige versies en een product koppeling. Als ik van deze productkoppeling vervolgens het id nummer achter /meuktracker/product/ zet krijg ik netjes een lijst van alle versies van dat product. Die lijst ben ik naar op zoek voor een aantal programma's.
Ik vroeg me af of er een handigere manier was om achter dit product id te komen.
Heb nu wel door dat het via de productkoppeling naar de pricewatch kan, dus het lukt nu wel aardig.
Ik hoopte op de versie pagina het product id te kunnen vinden.
Maar verwacht dat ik het moet doen op de manier zoals het nu gaat.
👑