Ik heb op 21 december 2010, 2 nieuwe telefoons (iPhones) besteld inclusief abonnement bij Vodafone. Helaas is het vanaf het begin behoorlijk mis gegaan. Ten eerste werd de voorgestelde levertermijn niet gehaald, de bevestigingsmail bevatte maar 1 toestel (andere stond wel in bestelling, maar ze wisten niet waarom er daar geen bevestigingsmail van was gestuurd). Maar op 31 december werd de eerste geleverd. Helaas dus maar 1 toestel, en dus weer bellen met Vodafone. Andere toestel zou bij de koerier liggen (GLS) en zou in de volgende ronde geleverd worden. Helaas tot op heden geen levering...
Ze hebben toen een vermissing gemeld bij GLS, en ik moest wachten op de uitkomst hiervan. Helaas wordt ik nooit terug gebeld en moet telkens zelf bellen naar de klantenservice. Tot op heden is er nog niks bekend en dus wilde ik 1 van de 2 toestellen annuleren en het abonnement ook weer terug laten zetten naar de oude situatie. Maar dat willen ze niet doen bij Vodafone, ik moet wachten op de uitkomst van het onderzoek bij GLS, wat nu al bijna 2 weken op zich laat wachten.
Ik vraag me dan ook af of ik niet het recht heb om het toestel te annuleren, want waarom zou een klant de dupe moeten worden van het feit dat een koerier een pakketje kwijt is?
Hoe denken jullie hierover? En sta ik in mijn recht om het geheel te annuleren?
Ze hebben toen een vermissing gemeld bij GLS, en ik moest wachten op de uitkomst hiervan. Helaas wordt ik nooit terug gebeld en moet telkens zelf bellen naar de klantenservice. Tot op heden is er nog niks bekend en dus wilde ik 1 van de 2 toestellen annuleren en het abonnement ook weer terug laten zetten naar de oude situatie. Maar dat willen ze niet doen bij Vodafone, ik moet wachten op de uitkomst van het onderzoek bij GLS, wat nu al bijna 2 weken op zich laat wachten.
Ik vraag me dan ook af of ik niet het recht heb om het toestel te annuleren, want waarom zou een klant de dupe moeten worden van het feit dat een koerier een pakketje kwijt is?
Hoe denken jullie hierover? En sta ik in mijn recht om het geheel te annuleren?