[Mac OS X, Vista]Gebruikersnaam wachtwoord MAC veranderd.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey.
Ik gebruik al een tijdje een Vista PC in combinatie met een MacBook Pro met OS X. Ik maakte dan gewoon verbinding met de Mac in Vista en logde in met gebruikersnaam en wachtwoord van het hoofd account op de Mac die in het Netwerk bij mijn Home Folder kan. Dit werkte prima maar nu heb ik laatst het wachtwoord van dat hoofd account veranderd.
Het probleem is nu dat ik op geen enkele manier kan vinden hoe ik in Vista opnieuw kan inloggen. Hierdoor kan ik dus niet meer bij de bestanden. Weet iemand hoe ik opnieuw het gebruikersnaam en wachtwoord kan invullen?

Ik heb geprobeerd via Extra > Netwerkverbinding maken > andere gebruikersnaam. Maar dan krijg ik de error dat deze map al aan een andere gebruiker met een ander wachtwoord is toegewezen en dat ik eerst alle verbindingen met deze netwerkshare moet verbreken. Maar hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:41:
Hey.
Ik gebruik al een tijdje een Vista PC in combinatie met een MacBook Pro met OS X. Ik maakte dan gewoon verbinding met de Mac in Vista en logde in met gebruikersnaam en wachtwoord van het hoofd account op de Mac die in het Netwerk bij mijn Home Folder kan. invullen?
Hoe maak jij verbinding? Met VNC of met een ander programma? Of had je alleen een netwerkschijf aangemaakt?

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 13-01-2011 14:43 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow, Sorry vergeten. Nee gewoon via het NetwerkCentrum.
De Mac staat dus gedeeld met Windows Delen aan. Hier staat dan vervolgens mijn Home Map aan als te delen met mijn hoofdaccount met de rechten lezen en schrijven. Een tijd geleden heb ik dit dus aangemaakt en vervolgens via Netwerk op Vista verbinding gemaakt met de Mac en ingelogd met mijn hoofdaccount van de Mac.
Dit werkt dus niet meer omdat het wachtwoord van dat account is veranderd en Vista nog steeds de oude heeft opgeslagen. Tenminste dat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoolhaas
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 11:29
Heb je hem als netwerkschijf toegevoegd binnen vista?

Anders kan je naar start>computer en daar dan rechtermuisknop op de schijf > verbinding verbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Probeer dit eens: http://www.technize.com/h...ork-passwords-in-windows/
Dat zou de oplossing moeten zijn.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Staat niets tussen :S
Deze lijst is bij mij gewoon leeg.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2011 17:32 ]

Pagina: 1