• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:01
Ik krijg net ineens via m'n Hotmail (wtf?) een aanmaning binnen, van het bedrijf directincasso.nl. Het gaat over een achterstallige betaling bij Hotel Gold Card? Deze is incasso is niet voor mij bedoeld aangezien:
1) Het adres totaal niet klopt (ik sta ingeschreven in Nijmegen, het is een of ander adres uit Arnhem)
2) Ik nog nooit iets te maken heb gehad met Hotel Gold Card
3) Nooit een betalingsverzoek uberhaupt heb ontvangen (nogal logisch gezien punt 1 en 2)

Wat te doen, gewoon weggooien en niks laten weten, of ff terugmailen dat het verkeerd is. Ik heb geen zin in gezeik en tijdverkwansing, dus ik ben neig naar optie 1.

Edit:
http://www.klachtenoplossing.nl/hotel-gold-card/
Optie 1 dus

[ Voor 5% gewijzigd door -tom-562 op 13-01-2011 14:35 ]

Vaak bu'j te bang!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mark as Phishing Scam?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Doorsturen !!! WOEIEI brengt geluk als je het naar 10+ mensen doet in ieder geval !!!elf!!!one!!een!!1111!!!!! 8)7

Als het héél serieus over komt, dan zou je één e-mail terug kunnen sturen met het bericht dat ze de verkeerde voor zich hebben. Verder zou ik er geen tijd in steken zoals je al aangeeft.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Gewoon negeren.

Hotel Gold Card is als ik het goed heb een paar maanden geleden ook in een of ander consumentenprogramma ter sprake geweest.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 20:28
Dubieuze toko: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=27&t=75901

Verder... aanmaningen via hotmail? 8)7

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Op zich niet vreemd, als iemand een hotmail account opgeeft bij persoonsgegevens :9

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:34

Nyarlathotep

Crawling Chaos

NeoMe schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:33:
Doorsturen !!! WOEIEI brengt geluk als je het naar 10+ mensen doet in ieder geval !!!elf!!!one!!een!!1111!!!!! 8)7

Als het héél serieus over komt, dan zou je één e-mail terug kunnen sturen met het bericht dat ze de verkeerde voor zich hebben. Verder zou ik er geen tijd in steken zoals je al aangeeft.
:F

NOOIT een mail terugsturen!! Als het een phishing mailtje is dan zien ze dat ze beet hebben, en haal je een golf van spam over je heen...

Edit: bovendien gaan officiele incasso's altijd via brievenpost.

[ Voor 5% gewijzigd door Nyarlathotep op 14-01-2011 09:08 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:01
Er is ook niks van m'n rekeningnummer afgeschreven, dus wss heeft een andere Tom met dezelfde achternaam als mij een incassobureau achter zich aan :P

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1