Toon posts:

dvd rom leest wel games, geen winxp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

de dvd rom speler van 1 van mijn pc's doet vaag.
Ik kan 'm wel zien in de config.scherm, maar kan bijv. niet de setup cd van windows xp draaien. Hij laat dan niks zien. Zelfde probleem heb ik met de cd met drivers voor het mobo.
Game cd/dvd's leest ie WEL weer...

Iemand ideeen?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 20:32
Is de WinXP-dvd toevallig een kopie en je game-dvd's niet?

Kan zijn dat je speler moeite heeft met een bepaald merk dvd-r. Of dat hij dvd-r of dvd+r niet goed pakt. Of een combinatie daarvan. Of je WinXP-dvd is kapot.

Anywho, maak (met een andere computer) een nieuwe WinXP-dvd, liefst op een ander merk schijfje, dan weet je meer.

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-01 16:48

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

En als je die CD/DVD die hij niet leest eens in de drive van een andere pc stop, leest hij deze dan wel of ook niet?

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 10:55
Je drive leest dus wel DVD's en geen CD's? Dat kan best, komt ook regelmatig voor, dan is de CD laser/lens oid stuk.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-02 12:08
darkmage schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:04:
Je drive leest dus wel DVD's en geen CD's? Dat kan best, komt ook regelmatig voor, dan is de CD laser/lens oid stuk.
"Game cd/dvd's leest ie WEL weer..."

Nickname does not reflect reality

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 10:55
Brad Pitt schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:06:
[...]

"Game cd/dvd's leest ie WEL weer..."
Ik denk dat als de TS goed gaat kijken, de games allemaal op DVD zijn. Ik kan me de laatste game op CD niet meer herinneren...

Verwijderd

Topicstarter
darkmage schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:32:
[...]

Ik denk dat als de TS goed gaat kijken, de games allemaal op DVD zijn. Ik kan me de laatste game op CD niet meer herinneren...
Klopt. Waar het dus om gaat is dat íe geen cd's meer leest maar wel dvd's. Hoe kan dit en is dat te verhelpen?
Pagina: 1