Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Historie van een website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er een manier is om in Windows XP/Internet Explorer/Iets Anders, te zien hoe een website er twee/drie/zeven dagen geleden uitzag. Het gaat om een homepage die nu niet meer bereikbaar is (er staat nu een standaard mijndomein.nl afbeelding op). Via Google Cache is ook niks meer te vinden. Het was niet een heel ingewikkelde site, alleen een soort landingpage met een groot logo erop. Bestaan er andere cache's?

De 'Wayback Machine' gaf geen resultaat. Ik zie wel in mijn internethistorie dat ik er in de afgelopen dagen ben geweest. Maar ik heb het idee dat temporary internetfiles ook niet helpen.

Ik wil dus graag aantonen dat een bepaalde website er een aantal dagen geleden anders uitzag. Hoe doe ik dit? Ik hoop dat iemand me kan helpen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De Wayback machine en Googles Cache idd, maar dat heb je al geprobeerd, en je zou kunnen kijken in je historie terwijl IE offline is of daar nog een oude pagina staat. Maar als je inmiddels de nieuwe site hebt gezien zal dat niet het geval zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de oude site is inderdaad niet meer bij de historie te zien bij offline werken. Wat ik ook heb geprobeerd is de cache-plugin bij Firefox, maar ook die gaf geen resultaat.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Neem contact op met de (ex-)eigenaar van de site, als je die kunt vinden. Naast de al genoemde methoden -en natuurlijk vooraf opslaan/backuppen- is dat IMHO de beste manier. Een 'echte' historie kan natuurlijk alleen door daar vooraf zelf een en ander voorte regelen (liefst serverside).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 13:35

Stoffel

Engineering the impossible

Waar ben je naar op zoek? De plaatjes kun je waarschijnlijk nog wel in je temporary internet files vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Het plaatje heb ik wel. Ik wil alleen aantonen dat op een bepaalde dag een bepaalde inhoud op die website was te zien.
Pagina: 1