Heloha tweakers,
Sinds kort heb ik een audi a3 sportback als lease auto geleverd met een pioneer avic navigatie systeem.
Dit systeem werkt supergoed en ben hier heel tevreden over.
Echter ik heb enkel vooraan luidsprekers met name in de voordeur.
Vanboven in de voordeur zit een tweeter voor de hoge tonen.
Onderdaad de deur zit een speaker voor de lagere tonen en bass.
Ik zie dat er wel in de deur vanachter een voorziening is voor luidsprekers, maar deze zitten er jammer genoeg niet in.
Ik zou heel graag daar luidsprekers insteken, ik had hiervoor naar de garage gebeld maar die zeiden dat dit zeker op 400€ zou komen.
Nu vraag ik me af of hier mensen zijn met dezelfde ervaring en of er niet betere oplossingen zijn zoals gewoon een platte actieve subwoofer in de koffer. Dan komen de hoge tonen nog steeds enkel vanvoor maar is de gehele auto wel voorzien van loge tonen.
In mijn ogen zijn er 4 oplossingen:
1. luidsprekers in de achterdeuren in bouwen (zowel de tweeters als de zwaardere)
2. luidsprekers in de achterdeuren in bouwen ( 2 wegs of 3 wegsluidsprekers in de onderkant van de deur).
3. luidsprekers laten inbouwen in de hoedenplank
4. een actieve subwoofer kopen voor in de koffer.
wat is jullie mening?
Sinds kort heb ik een audi a3 sportback als lease auto geleverd met een pioneer avic navigatie systeem.
Dit systeem werkt supergoed en ben hier heel tevreden over.
Echter ik heb enkel vooraan luidsprekers met name in de voordeur.
Vanboven in de voordeur zit een tweeter voor de hoge tonen.
Onderdaad de deur zit een speaker voor de lagere tonen en bass.
Ik zie dat er wel in de deur vanachter een voorziening is voor luidsprekers, maar deze zitten er jammer genoeg niet in.
Ik zou heel graag daar luidsprekers insteken, ik had hiervoor naar de garage gebeld maar die zeiden dat dit zeker op 400€ zou komen.
Nu vraag ik me af of hier mensen zijn met dezelfde ervaring en of er niet betere oplossingen zijn zoals gewoon een platte actieve subwoofer in de koffer. Dan komen de hoge tonen nog steeds enkel vanvoor maar is de gehele auto wel voorzien van loge tonen.
In mijn ogen zijn er 4 oplossingen:
1. luidsprekers in de achterdeuren in bouwen (zowel de tweeters als de zwaardere)
2. luidsprekers in de achterdeuren in bouwen ( 2 wegs of 3 wegsluidsprekers in de onderkant van de deur).
3. luidsprekers laten inbouwen in de hoedenplank
4. een actieve subwoofer kopen voor in de koffer.
wat is jullie mening?