• jorisvergeerTBA
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-03 09:58
Hallo,

Ik ben student Technische Informatica 1e jaar op de HU. We moeten voor SLO interviews doen met mensen uit verschillende takken van de informatica.

We moeten mensen interviewen uit 5 richtingen van de informatica:
  • Informatica
  • Technische Informatica
  • Bedrijfskundige Informatica
  • Information Engeneering
  • Systeembeheer
We zouden graag uit iedere richting iemand willen interviewen. Het zijn 10 (11 met de extra vraag) vragen en het invullen duurt denk ik hooguit 20 minuten.
  1. Welk werk doet u?
  2. Wat zijn uw taken en verantwoordelijkheden?
  3. Hoe zou u deze tak van informatica beschrijven?
  4. Welke opleidingen en cursussen heeft u zelf gedaan?
  5. Hoe bevielen deze opleidingen en cursussen?
  6. Hoe is volgens u de opleiding veranderd vergeleken met nu en de tijd dat u de opleiding deed?
  7. Hoe is volgens u deze tak van informatica veranderd vergeleken met nu en de tijd dat u de opleiding deed?
  8. Hoe had u de loopbaan/opleiding verwacht en kwam dit overeen met de werkelijkheid?
  9. Wat volgens u de beste manier om je voor te bereiden op een loopbaan in deze richting?
  10. Sloot uw loopbaan goed aan bij uw opleiding zodra u deze had afgerond?
  11. (optioneel) Is er nog iets dat u wilt vertellen? Zo ja, vertel maar.
Aan iedereen die voor ons de moeite wilt doen alvast bedankt voor uw medewerking.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

11) Om een fatsoenlijke enquete te houden, moet je het ook degelijk kunnen presenteren. Met 11 regeltjes kort onder elkaar ziet het er niet echt professioneel uit. Ik zou eens kijken naar een degelijke website die dat voor je kan genereren.

offtopic:
heb je hier ook toestemming voor gevraagd?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

Allereerst welkom op Tweakers.net :)
jorisvergeerTBA schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:51:
We moeten voor SLO interviews doen met mensen uit verschillende takken van de informatica.
Enquetes staan we slechts sporadisch toe en sowieso moet er vooraf toestemming voor worden gevraagd. Gezien de inhoud van jouw enquete kan ik zo wel zeggen dat hiervoor geen plaats is op de site, je zult toch elders moeten zijn om je interviews te houden.

Dit topic is gesloten.