Ik ben al enkele maanden hard op zoek naar mijn droomhuis. Natuurlijk lukt dit niet (voor het beschikbare budget). Echter, er is nu in de regio wel een pand vrijgekomen dat hier op lijkt. Er is echter één hobbel te nemen: het is een bedrijfspand.
Tot op heden is het altijd gebruikt door een huisarts, waardoor het als woonhuis momenteel niet geschikt is. Zo ontbreekt elke gezelligheid en zaken als badkamers en een mooie keuken zal je ook niet aantreffen op dit moment.
Maar goed, daar is wat aan te doen. Mijn twijfel zit hem er echter in of de investering die wij in dit pand gaan doen, wel weer terugverdiend wordt. Kunnen jullie daar iets zinnings over zeggen?
Het pand:
- regio Utrecht
- 185 m2 woonoppervlak
- €350.000 is de vraagprijs
- verbouwingskosten voor het gemak: €100.000
Tot op heden is het altijd gebruikt door een huisarts, waardoor het als woonhuis momenteel niet geschikt is. Zo ontbreekt elke gezelligheid en zaken als badkamers en een mooie keuken zal je ook niet aantreffen op dit moment.
Maar goed, daar is wat aan te doen. Mijn twijfel zit hem er echter in of de investering die wij in dit pand gaan doen, wel weer terugverdiend wordt. Kunnen jullie daar iets zinnings over zeggen?
Het pand:
- regio Utrecht
- 185 m2 woonoppervlak
- €350.000 is de vraagprijs
- verbouwingskosten voor het gemak: €100.000