Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-indoboy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-09 00:21
Goedemorgen,

Vanmorgen wil ik de desktop opstarten (werk nu vanaf win 7 laptop) die werkt op windows vista. Nu is het probleem dat ik na het invullen van mijn wachtwoord het laden van windows verder gaat maar vervolgens blijft hangen op dit scherm. Er gebeurt hierna niks meer, ook opstarten in veilige modus is tot nu toe niet gelukt.

Installatie cd in de computer stoppen als opstartmedium?

Kon in de wirwar van internet niks vinden dat specifiek dit probleem beschrijft...

wie o wie kan mij helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou Last Known Good Configuration draaien om te kijken of dat werkt. En anders je installatie repareren (Vista DVD erin en dan reparatie selecteren).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wat zegt de event log? Je kunt via WinRE je eventlog files naar je Windows 7 machine kopieren als je de mmc niet geopend krijgt op de Vista machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-indoboy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-09 00:21
Ik heb uiteindelijk toch via veilige modus kunnen inloggen om wat belangrijke bestanden er af te kunnen halen die ik vandaag nodig had (geen idee waarom laatste poging wel lukte). Ga vanavond even wat verder kijken hoe en wat. Denk zomaar dat misschien dat hardware niet helemaal oke was. Laatste configuratie werkte ook niet. Is de computer van mijn vriendin maar al iets ouder en niet zo heel denderend snel. Probleem ontstond na video bewerken hoorde ik nu, daar was het laatste aan gewerkt gisteravond.

Dank voor de suggesties!

Wat blijft tweakers een goede helpplek voor mensen die veel met computer, fotografie, telefonie doen maar niet alle in's and out's weten!

[ Voor 11% gewijzigd door d-indoboy op 13-01-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:07
Ik zou in de event log van de pc even kijken naar de system en application. Daar staat meestal in waarom hij niet doorstart of door welke service dit komt.
Werkt Taskmanager ook niet als je je wachtwoord hebt ingevoerd?