goedkope Ipads/macbooks uit Amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moghammed
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-05-2024
Beste tweakers,

Ik weet niet helemaal of deze draad in dit subforum thuis hoort, maar ik weet niet zo goed waar ik hem anders moet plaatsen.

Ik kan via de website nomorerack[dot]com gebruik maken van een actie waarmee je gratis ipads/macbooks air kunt krijgen. Hiervoor heb ik een groot aantal vrienden over moeten halen om zich aan te melden voor die website (650 voor ipad, 900 voor macbook).

Het enige probleem is dat je ervoor in de verenigde staten moet wonen. Zijn er tweakers die daar een betrouwbaar adres hebben die geinteresseerd zijn in een zeer goedkope ipad / macbook air?

Voor de duidelijkheid: Dit is geen spam, ik probeer geen reclame te maken voor de betreffende website. De website is in nederland onbekend, maar in de verenigde staten niet. Hij is zelfs in verschillende talkshows voorbij gekomen.

Ik heb GEEN informatie nodig van degene die mij wil helpen, aangezien ik ook wel snap dat niemand er dan op zit te wachten. Ik zal jou mijn inlogcodes voor de website geven, dan kun jij het daar bestellen. Het idee is dat jij twee artikelen bestel en dat je er 1 doorstuurt naar nederland en de ander mag houden. Het enige wat ik ervoor vraag is dat jij de kosten betaalt van het naar nederland versturen van mijn artikel. Omdat deze producten onder laptops vallen bedraagt dit alleen verzendkosten + 19% BTW, geen douanerecht. Voor een ipad komt dit bij fedex neer op 66.65 dollar, voor de macbook zal het dus iets meer zijn, aangezien die ook iets duurder is. Hoe dan ook, 81% korting. Voor de duidelijkheid: dit bedrag betaal je rechtstreeks aan fedex, wederom krijg ik geen gegevens van jou.

Met vriendelijke groet,

Moghammed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:29
Zijn er geen bedrijven zoals Borderlinx (UK) in de VS te vinden? vast wel.

Ik snap niet dat jij je vandaag aanmeld op deze site (1e post) en dan erop vertrouwt dat iemand even jouw dure mac spullen door zal sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nigeriaanse roots? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:12

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

right :/

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.