Waarom zie je de laatste tijd veel minder Pioneer's

Pagina: 1
Acties:

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:12
Ik heb interesse in de VSX 920. Nu ben ik al in een aantal zaken geweest (Eindhoven) maar kom er zelden een Pioneer tegen laat staan de 920.
Weet iemand in de omgeving Den Bosch een zaak waar hij te beluisteren is?

Harmon Kardon, Yamaha, Onkyo kom je nog al eens tegen maar Pioneers veel minder dan een aantal jaren geleden.(in de winkels dan).
Waarom is dat? Is de marge te klein ofwel niet genoeg op te verdienen?
Als ik de recensies overal lees zijn ze echt niet slechter dan de concurrenten dus dat kan het ook haast niet zijn.

Toen ik mijn huidige receiver (VSX839RDS) kocht was er altijd wel een ruime keus uit diverse modellen. (hetzelfde toen ik de VSX806RDS kocht, ook nog in bezit aangesloten aan de pc en werkt nog net zo goed als toen hij nieuw was :) )
Waarom zie je er nu vrijwel geen meer? Of dan de vraag anders gesteld, in welke winkels heb je nog wel een ruime keuze?

Ik had dit ook al in het Pioneer topic gepost maar daar eigenlijk geen antwoord om mijn vraag. (1 adres maar :'( )
Dit omdat ik morgenavond met een vriendin wil gaan kijken/luisteren naar die VSX-920 (we willen er beide 1 hebben :P

Mijn profiel op Discogs

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:28
Niet helemaal in de buurt, maar bij Stassen in Venlo hebben ze de VSX920. Ze schijnen daar ook hele goede luisterruimtes te hebben :).

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-02 19:44

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb mijn VSX1019 minder dan een jaar geleden gewoon bij de mediamarkt gehaald.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:29

kraats

Ik rol

Daar (Stassen) ben ik afgelopen zaterdag nog geweest en genoeg Pioneers zien staan. Wel zorgen dat ze je geen SC-LX90 aanpraten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door kraats op 13-01-2011 13:24 ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:12
Venlo is me net te ver weg, ook wat tijd betreft ga ik dat niet redden.
En zo'n LX is anders geen straf..... als ik het geld daarvoor zou hebben :P

Bij de mediamarkt in (Eindhoven) ben ik nog geen maand geleden geweest en daar hadden ze op dat moment maar 1 Pioneer in een set staan. Was ik meen een VSX-520.

Edit: We moesten toch in Eindhoven zijn en zijn nog maar eens binnen gelopen bij de Mediamarkt.
Ik had zeker niet goed opgelet want er stond nog een VSX-920 (wel in een set en veel te duur t.o.v. andere plaatsen) maar wel even kunnen luisteren.
Was zeker een goede ervaring en hij gaat het zeker worden voor mij (al duurt dat nog wel eventjes).

Het is voor een vriendin van mij haar 1e receiver en wil er ook meteen een paar leuke/goede stereo luidsprekers bij en we waren zeer aangenaam verrast met een setje Jamo S-426's. (a €125,- ps) die even een €199,- KEF zuilen compleet weg speelde(klonken zeer kil, zat totaal geen warmte/laag in tov de Jamo's). Dat je voor dat geld nog zo'n goed geluid hebt. Ze heeft mijn oude Jamo surround set waarmee ze haar Home Cinema aan kan vullen dus een leuke 1e combinatie :P

[ Voor 56% gewijzigd door Ad de Jong op 15-01-2011 01:47 ]

Mijn profiel op Discogs