Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Prima provider, alles deed het na 1 dag,
nummerportering ging soepel,
helder en duidelijk.

Maar weet iemand de uitgaande e-mail instellingen die nodig zijn.
smtp..?

Je toont echt te weinig initatief, Wat heb jij bijvoorbeeld zelf gedaan om tot een oplossing te komen? Een belletje naar de helpdesk had namelijk uitkomst geboden. s.v.p. de volgende keer rekening mee houden.

[ Voor 39% gewijzigd door Bullet NL op 12-01-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de klantenservice als eens gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Je kunt eens de instellingen van Vodafone proberen, aangezien ze de provider zijn in principe

SMTP
Hostnaam: authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: mail0612345678(je 06nummer)
Wachtwoord: *****(je wachtwoord dat bij My Vodafone account hoort)
Gebruik SSL: uit
Identificatiemethode: Wachtwoord
Serverpoort: 25

of http://www.vodafone.nl/kl...len/Algemene_instellingen

Anders inderdaad even klantenservice bellen.

[ Voor 19% gewijzigd door Kixtart op 12-01-2011 20:41 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:33:
helder en duidelijk.

smtp..?
Ik weet niet of je dit bedoeld. Dit staat er op de website.

Wat zijn de instellingen voor mobiel internet?
De instellingen voor mobiel internet zijn: data.dataxs.mobi Vul op je telefoon bij netwerkinstellingen/APN in: data.dataxs.mobi. Deze instellingen kun je ook naar je mobiele telefoon sturen via mijn hollandsnieuwe/ instellingen.

Waar vind ik mijn email instellingen?
Deze kun je bij je email aanbieder opvragen

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ze hebben geen SMTP-server zoals Vodafone of KPN of T-Mobile. Je zult dus een eigen server voor uitgaande mail moet hebben. Bijv hotmail of gmail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Die APN is nodig om gewoonweg internet mogelijk te maken. Aan de regel daaronder lijkt te blijken dat Hollandsnieuwe geen email en daarom ook geen smtp levert.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:33:
helder en duidelijk.

smtp..?

[mbr] Je toont echt te weinig initatief, Wat heb jij bijvoorbeeld zelf gedaan om tot een oplossing te komen? Een belletje naar de helpdesk had namelijk uitkomst geboden. s.v.p. de volgende keer rekening mee houden.
[/]
Hoi, goede opmerking, wel een beetje kort door de bocht, lees:
Hollandsnieuwe meldt: "Het is niet mogelijk ons te bellen. Wij kiezen ervoor contact op te nemen met jou. Zo sta je nooit in wachtrijen en maak je niet onnodig kosten om geholpen te worden met je vraag."

Ik heb Hollandsnieuwe meer dan 10 keer gemaild, iedere keer verwijzen ze mij naar het opvragen van mijn toestelinstelling voor internet via het emei-nummer en hun website, en iedere keer antwoorden ze met "data.dataxs.mobi", maar dat is alleen nodig om te kunnen internetten. Ik ben bang dat DaannO voorlopig nog gelijk heeft. Ik ben wel bezig om toch voor een SMTP-server te zorgen via via.

Lees hun reacties op mijn vraag wat hun smtp-server is:
- De instellingen voor mobiel internet zijn: data.dataxs.mobi Vul op je telefoon bij netwerkinstellingen/APN in: data.dataxs.mobi. Deze instellingen kun je ook naar je mobiele telefoon sturen via mijn hollandsnieuwe/ instellingen.
- Om je internetinstellingen in 1 keer goed te hebben staan, raad ik je aan via mijnhollands nieuwe bij 'instellingen', je IMEI-nummer in te voeren en zo je internetinstellingen toegezonden te krijgen. Dan staat alles meteen goed.
Je kunt jouw IMEI-nummer altijd op de doos van je mobiele telefoon (sticker) terugvinden. De code kun je ook achterhalen met het intoetsen van *#06# op je toestel, gevolgd door de beltoets.
Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.
- Zou je willen mailen wat voor abonnement je hebt, dan kunnen we je verder informatie geven.

Ik denk dat ik genoeg initiatief heb getoond, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik antwoord gehad van Hollandsnieuwe:

Wij hebben geen SMTP-server. Hiervoor verwijzen we je naar de instellingen van je email-provider.
Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.
Vriendelijke groeten,
Klantenservice

Wat ik inmiddels wel weet is dat bij mij de SMTP server van Gmail het doet (SSL), dus voor iedereen die hier tegen aan loopt is dit misschien een oplossing.

Succes!
Pagina: 1