Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:33:
Prima provider, alles deed het na 1 dag,
nummerportering ging soepel,
helder en duidelijk.
Maar weet iemand de uitgaande e-mail instellingen die nodig zijn.
smtp..?
[mbr] Je toont echt te weinig initatief, Wat heb jij bijvoorbeeld zelf gedaan om tot een oplossing te komen? Een belletje naar de helpdesk had namelijk uitkomst geboden. s.v.p. de volgende keer rekening mee houden.
[/]
Hoi, goede opmerking, wel een beetje kort door de bocht, lees:
Hollandsnieuwe meldt: "Het is niet mogelijk ons te bellen. Wij kiezen ervoor contact op te nemen met jou. Zo sta je nooit in wachtrijen en maak je niet onnodig kosten om geholpen te worden met je vraag."
Ik heb Hollandsnieuwe meer dan 10 keer gemaild, iedere keer verwijzen ze mij naar het opvragen van mijn toestelinstelling voor internet via het emei-nummer en hun website, en iedere keer antwoorden ze met "data.dataxs.mobi", maar dat is alleen nodig om te kunnen internetten. Ik ben bang dat DaannO voorlopig nog gelijk heeft. Ik ben wel bezig om toch voor een SMTP-server te zorgen via via.
Lees hun reacties op mijn vraag wat hun smtp-server is:
- De instellingen voor mobiel internet zijn: data.dataxs.mobi Vul op je telefoon bij netwerkinstellingen/APN in: data.dataxs.mobi. Deze instellingen kun je ook naar je mobiele telefoon sturen via mijn hollandsnieuwe/ instellingen.
- Om je internetinstellingen in 1 keer goed te hebben staan, raad ik je aan via mijnhollands nieuwe bij 'instellingen', je IMEI-nummer in te voeren en zo je internetinstellingen toegezonden te krijgen. Dan staat alles meteen goed.
Je kunt jouw IMEI-nummer altijd op de doos van je mobiele telefoon (sticker) terugvinden. De code kun je ook achterhalen met het intoetsen van *#06# op je toestel, gevolgd door de beltoets.
Als je nog vragen hebt over dit antwoord, dan horen we het graag.
- Zou je willen mailen wat voor abonnement je hebt, dan kunnen we je verder informatie geven.
Ik denk dat ik genoeg initiatief heb getoond, toch?