Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-05 13:31
We hebben hier een nieuwe tv gekocht, deze heeft HDMI net als de home cinema. Nu wilden we graag het geluid via HDMI naar de home cinema laten lopen omdat je dan het beste geluid hebt (volgens mij), dit lukt echter maar niet.

Receiver is Harman Kardon AVR255
TV is Philips 42PFL5405H

Ik heb hem in de HDMI ARC in-/uitgang van tv gebruikt. Ik moet alleen bekennen dat ik niet weet of deze ook door de Harman Kardon wordt ondersteunt.. :$

Mocht iemand een idee hier voor hebben zou ik het graag horen!

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 12-01-2011 17:12 . Reden: Post wat leesbaarder gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Heb je deze stappen gevolgd? link

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:13
lappiehero schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:15:
stereo is harman kardon avr 245
tv is philips 42pfl5405h

Ik heb hem in de HDMI ARC ingang van tv gebruikt ik moet alleen bekennen dat ik niet weet of deze ook door de stereo wordt ondersteunt.. :$
Harman Kardon heeft nog HDMI 1.3-ingangen en dus geen HDMI 1.4 wat je nodig hebt voor ARC. Dus enige wat je kan doen is de TV aansluiten via een andere kabel. De TV heeft vast wel een S/PDIF uitgang of anders een analoge uitgang.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-05 13:31
Oke,

bedankt voor het antwoordt!!