Toon posts:

MBP cyclus vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is eigenlijk redelijk simpel maar toch kan ik het antwoord maar nergens vinden..

Het gaat om het volgende;
Hoeveel tijd zit er normaalgesproken tussen het moment dat Apple nieuwe MacBook Pro modellen aankondigt, en het eerste moment dat ze ook daadwerkelijk via de Nederlandse online Apple store te bestellen zijn? Is dat instant, een kwestie van dagen, weken of nog langer?

Bij voorbaat dank voor de inzichten!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 15:38 ]

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-01 21:35

swtimmer

Ontrafelt het leven!

http://buyersguide.macrumors.com/
Als je daar door klikt naar het nieuws zie je vaak dat vaak de refresh tegelijk is met de downtime van de shop en dus niet verder aangekondigd wordt.

[ Voor 69% gewijzigd door swtimmer op 12-01-2011 15:39 ]

• o.poulssen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-03-2022
mij vertelde de macstore (telephonisch) dat het gemiddeld 100 dagen duurt voor er een update komt, als we mac rumors moeten geloven is dat 204 dagen gemiddeld en sinds de laatste update 274 dagen

iMac 2020 i7

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 14:07
Update's zijn ongeveer elk jaar. In Maart.

[ Voor 13% gewijzigd door Servertje op 12-01-2011 16:40 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Over de tijd tussen aankondiging en beschikbaarheid in de Nederlandse Apple Store Online is geen zinnig woord te zeggen. Het kan verschillen tussen direct beschikbaar tot een paar maanden of zelfs helemaal niet beschikbaar. Omdat dit topic voor de rest weinig discussiewaarde heeft, gaat deze op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.