toshiba laptop boot niet na bios scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addyben
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-07 16:32
Hallo

ik ben in het bezit van een Satellite P300-17R laptop. Ik constateerd de volgende problemen, na het biosscherm loopt ie niet meer verder (zwart scherm). Windows start dus niet op. Nu zal iedereen denken hop windows opnieuw installeren maar dat is niet het geval. Ik heb de Toshiba HDD eruit gehaald en in een andere laptop gestopt en tadaa windows start gewoon op en werkt naar behoren op die andere laptop, daar ligt het dus niet aan. Ik heb een HDD van die andere laptop met ook werkende windows in de toshiba laptop gestopt en daar krijg ik in ieder geval beeld al komt ie met de melding dat ie een herstelpunt wilt herstellen maar dat kan denk ik te maken hebben met dat het andere hardware is enzo die hij niet herkend?

Ik heb ookal geprobeerd om de toshiba laptop te booten met windows cd vanaf de cdromdrive maar die geeft ook geen gehoor(zwart scherm).

heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? het ligt iig niet aan het windows operating systeem. als het hardware is dan zou die andere HDD ook geen kik moeten geven maar die reageerd dus wel.

Heeft iemand zowiezo een idee hoe ik in het advanced bootmenu van een toshiba kom?
F8 werkt niet
F12 werkt niet
CTRL-C werkt niet.

Groetjes

Addy