WoW Help ik word gek

Pagina: 1
Acties:
  • 1.850 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem wat me heele maal door het dolle drijft

ik Speel veel wow en ik wou weten wat addons zijn dus ik ben gaan zoeken op internet wat addons zijn ik heb filmpjes gezien op youtube en het beviel me wel en ik wou het ok dus ik ging zoeken naar hoe dat kan
ik kwam uit op Curse ik had toen curse gedownload en een paar addons er op gezet een dag daarna
Begon me computer vast te lopen als ik wow speelde dat verscheeld tot 5min of 2 uur maar dat gebeurt aleen als ik wow speel als ik gewoon op me pc op internet zit en muziek luister doet die het gewoon

dus ik denk dat het aan curse lag ik heb me pc gevonmenteert en geupdate en wow weer geinstaleert maar hij blijft het doen dus ik ben radeloos daar voor werkte wow gewoon top ik had nergens last van aleen sinds ik curse had gedownload ging het mis als ik speel zit me RAM op rond de 80% en me cpu rond de 20%
dus mij lijkt er weinig aan de hand

ik zou het fijn vinden als iemand mij kon helpen want ik wil wow spelen :9~

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Curse deinstalleren, addons uit je folder halen en gewoon opnieuw 1 voor 1 je addons installeren.

Maar aangezien je ook een format heb gedaan, lijkt me het eerder een driver issue, alle drivers al up to date?

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2011 12:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Waarschijnlijk heb je geen Curse gedownload maar een aangepast virus. Even herinstalleren en een virus scanner installeren.

Verder . en , en hoofdletters toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:05:

dus ik denk dat het aan curse lag ik heb me pc gevonmenteert
Alvast bedankt
Heb je hem geformatteerd? Als in heel windows en alle schijven leeg gehaald? Dan kan het niet anders dan een driver/hardware probleem zijn.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:44
Waarschijnlijk heb je niet de "real" Curse gedownload waardoor is je pc besmet is geraakt door een virus.
Eerste wat je moet doen, is via een andere PC je wachtwoord van je account veranderen.

Daarnaast adviseer ik je minder WoW te spelen...doet je hersenen niet goed zo te zien...

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:45
Brainsz schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:17:
Waarschijnlijk heb je niet de "real" Curse gedownload waardoor is je pc besmet is geraakt door een virus.
Eerste wat je moet doen, is via een andere PC je wachtwoord van je account veranderen.

Daarnaast adviseer ik je minder WoW te spelen...doet je hersenen niet goed zo te zien...
offtopic zegt iemand met de naam brainzs :P

on topic: tip zorg altijd als je een mmo speel en je heb geen ervaring met addons enz dat er een goede virusscanner actief is.(geen avg) voorkom je een hoop gedoe mee.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
TIP. controlleer je ram geheugen even. collega van me had ook last van dat WoW steeds crashte en zijn ram geheugen bleek rot.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..knip..

Dat terzijde, addons verwijderen, alles uit je wow map gooien en zorgen dat alles was zoals voorheen.

[ Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
offtopic:
Ik moet altijd zo erg lachen om de verbeteraar-verbeteraar-verbeters :D

PC Formatteren, Wachtwoorden wijzigen en alleen nog maar addons downloaden van bekende sites bij de WoW community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bekend dat er google ads zijn die naar trojans verwijzen wanneer je Curse.com googled, door de hackers ingekocht.
Om die reden altijd 'handmatig' curse.com intikken, succes met het opschonen van de troep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Je post is ontzettend onduidelijk en totaal onleesbaar door geen interpunctie ed.
Daarnaast is het hier geen helpdesk dus leg aub eerst eens goed uit wat je zelf gedaan hebt om het probleem te verhelpen.

Overigens staat je topic in het verkeerde forum gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

Tevens alle 'spellingscheckers' getrashed, dat doe je maar in Word en niet hier :)

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 13:13 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

..knip..

Gezien de verdere vraagstelling in de startpost, vermoed ik dat na het herinstalleren van de PC, er enkele drivers ontbreken? Heb je al in Device Manager gekeken naar devices die een geel uitroepteken of rood kruis hebben?

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2011 16:00 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:43
Zelf zou ik de addons downloaden van http://wowui.incgamers.com/

Daar weet ik tenminste zeker dat ze goed werken en virusvrij zijn.

Verder uiteraard een goede antivirus en anti spyware installeren.

Zou zou je bijvoorbeeld Microsoft Security Essentials van Microsoft zelf kunnen installeren.
Is door veel mensen als goed beoordeel en is gratis als je een legale Windows XP/Vista/W7 licentie hebt.

Succes.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Heb je geen addon gedownload die geleverd werd met een exe-file? Want dan zou dat dan waarschijnlijk je probleem zijn. Hierin zit meestal een virus in. Addons van Curse is opzich veilig.

Het kan ook een addon zijn die niet helemaal correct in elkaar gezet is. Je zou dit kunnen testen door de addons een voor een uit te zetten en te kijken wanneer het probleem zich niet meer voordoet. Dan is je laatst uitgezette addon het probleem.

edit: Zou je een screenshotje kunnen maken van de inhoud van je addon map? Dan kunnen we eens meekijken of er soms slechte addons tussen zitten.
SinergyX schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:03:
Curse heeft ook een addon manager, dat is juist een exe ;)
http://www.curse.com/client/
Dat is dan ook enige exe-file die in eerste instantie betrouwbaar is.

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 12-01-2011 15:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Curse heeft ook een addon manager, dat is juist een exe ;)
http://www.curse.com/client/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

En hoe help je de TS hiermee? :)

[ Voor 115% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2011 15:00 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

edit: Laat maar zitten.

Overigens, is die Curse client een beetje fijn in het gebruik, als in, werkt het goed?

[ Voor 78% gewijzigd door BioHazard op 13-01-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich best wel, alle addons die op curse staan kan hij direct installeren, bepaalde addons verwijst hij je naar de website (zoals Gearscore). Addons die hij niet herkent, kan je koppelen aan suggesties (poweraura heette vroeger dacht ik gewoon powa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al nou 2 keer me alles van me pc gegooit en alles opnieuw er op gezet en ge update Maar hij blijf thet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe kan ik dat dan oplossen?
Wiebbe schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:16:
[...]

Heb je hem geformatteerd? Als in heel windows en alle schijven leeg gehaald? Dan kan het niet anders dan een driver/hardware probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:21
Ga er eens mee terug naar de winkel. Dat lijkt mij het beste.

/edit @ hieronder: ja, ik heb de TS gelezen, en daaruit blijkt dat de jongeman taalproblemen en problemen met zijn pc heeft. Blijkbaar lukt het hem zelf niet een add-on te installeren, vandaar dat ik hem naar de leverancier van zjin computer verwijs. Misschien dat die hem kan helpen, want hier is het geen helpdesk.

[ Voor 72% gewijzigd door bas-r op 13-01-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:17:
En hoe kan ik dat dan oplossen?

[...]
Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dat is hier niet bepaald aan de orde dus lees je aub eerst even in en ga zelf op zoek naar mogelijke oplossingen anders ben ik genoodzaakt het topic (voorlopig) op slot te gooien.

Overigens is er ook een edit-knop rechts boven je post.
bas-r schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:18:
Ga er eens mee terug naar de winkel. Dat lijkt mij het beste.
Heb jij uberhaupt de TS wel gelezen..
/edit @ hieronder: ja, ik heb de TS gelezen, en daaruit blijkt dat de jongeman taalproblemen en problemen met zijn pc heeft. Blijkbaar lukt het hem zelf niet een add-on te installeren, vandaar dat ik hem naar de leverancier van zjin computer verwijs. Misschien dat die hem kan helpen, want hier is het geen helpdesk.
Denk je dat ik niet weet hoe het forum in elkaar steekt?
Je moet nieuwe users (die in ieder geval proberen) ook wel de kans geven en daarbij helpt jou post de TS 0,0.

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]psychoclown schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:23:
[...]

Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dat is hier niet bepaald aan de orde dus lees je aub eerst even in en ga zelf op zoek naar mogelijke oplossingen anders ben ik genoodzaakt het topic (voorlopig) op slot te gooien.

Overigens is er ook een edit-knop rechts boven je post.

Sorry dat ik niet aan de eisen voldoet voor een Goed topic geval maar ik zelf ben niet zo goed met pc's
En ik wil gewoon wow spelen maar omdat ik geen andere optie meer zie zei een leraar tegen mij probeer deze site effe messchien kunnen hun je helpen en dan te horen krijg dat die op slot moet omdat ik de vraag niet goed stel of veel inzet toon maar ik kan niet heel de dag achter de pc zitten want ik zit nog op school
en heb ook hobbys en werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nederlands heeft nog weinig te maken met zinnen openen met hoofdletter en sluiten met een punt :P

Maargoed, waar heb jij eigelijk die Curse client vandaan gehaald?

En zoals je zegt: 2 keer me alles van me pc gegooit, bedoel je hiermee Windows in totaal (dus installatie CD windows -> opnieuw) of enkel WoW-client? Heb je ook een virusscanner draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Als je een complete format hebt gedaan (Dus al je schijven leeg, niet alleen windows opnieuw geinstalleerd), en daarna alleen windows update, virusscanner, drivers en wow hebt geinstalleerd (van clean downloads, niet je oude wow ergens veilig opgeslagen en daarna terug gezet). Dan is het probleem vrijwel zeker je hardware.

Omdat het alleen gebeurt bij een hoge belasting (als je wow speelt) zijn de 3 grootste kandidaten:
1) Je voeding
2) Je RAM
3) Je koeling

Voeding is simpel. Als het daar aan ligt dan valt je pc uit ipv dat hij crashed. Bij de andere 2 bevriest je scherm of krijg je een BSOD.

je RAM kun je testen door een memtest te draaien.

Je koeling kun je testen door een programma te installeren dat de temperatuur van je processor enzo laat zien.

ps. Als je gek wordt omdat wow crashed, moet je misschien minder wow spelen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 13-01-2011 17:21 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje dit is de info die ik nodig bij mij gevriest me beeldscherm en dan moet ik me pc opnieuwe op starten
dus het licht aan me RAM en hoe kan ik dat probleem verhelpen?
RocketKoen schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:20:
Als je een complete format hebt gedaan (Dus al je schijven leeg, niet alleen windows opnieuw geinstalleerd), en daarna alleen windows update, virusscanner, drivers en wow hebt geinstalleerd (van clean downloads, niet je oude wow ergens veilig opgeslagen en daarna terug gezet). Dan is het probleem vrijwel zeker je hardware.

Omdat het alleen gebeurt bij een hoge belasting (als je wow speelt) zijn de 3 grootste kandidaten:
1) Je voeding
2) Je RAM
3) Je koeling

Voeding is simpel. Als het daar aan ligt dan valt je pc uit ipv dat hij crashed. Bij de andere 2 bevriest je scherm of krijg je een BSOD.

je RAM kun je testen door een memtest te draaien.

Je koeling kun je testen door een programma te installeren dat de temperatuur van je processor enzo laat zien.

ps. Als je gek wordt omdat wow crashed, moet je misschien minder wow spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Ziet mijn eerdere mbr.

[ Voor 108% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2011 18:45 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Hetzelfde geldt voor jou.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2011 18:45 ]

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wonderkip, vat dit niet als kritiek op maar je loopt als de spreekwoordelijke kip achter uitspraken van anderen aan. Er zijn tot op heden een aantal dingen genoemd (en gevraagd) en niets daarvan ontken of bevestig je.

Goed, we weten dat je in ieder geval Windows opnieuw erop hebt gezet.
  • heb je daarna alle drivers goed geinstalleerd en zie je geen uitroeptekens of andere wazige meldingen in je Device Manager?
  • loopt de PC vast in Windows of alleen als je internet of alleen als je games speelt?
  • Heb je al gekeken naar de temperaturen van de onderdelen; hier zijn zat programma's of tools voor te vinden op GoT?
  • Staan er meldingen in je Event Viewer die verdacht zijn of errors geven?
  • Heb je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter ook doorgenomen en helemaal gevolgd waar nodig?
Ik mis persoonlijk een heleboel info die ons kan helpen jou te helpen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Volgens mij hebben nu meer dan genoeg mensen je een leidraad gegeven wat betreft het oplossen of achterhalen van het probleem dus ik denk dat je daar maar eens goed naar moet kijken. Bij deze dus op slot.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.