Verwijderd
Niet volgens de site van Sapphire zelf. Kan mij zo voorstellen dat ze zelf wel weten wat er op het plankje zit.
Tikfout van hier tot Tokio...Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:42:
[...]
Niet volgens de site van Sapphire zelf. Kan mij zo voorstellen dat ze zelf wel weten wat er op het plankje zit.
http://www.intel.com/prod...s/ec-p67/p67-overview.htm ->
Next generation high-speed storage interface supporting up to 6 Gb/s transfer rates for optimal data access with up to 2 SATA ports.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Stukje tekst gaat over het X58 bord met de ICH10R, welke zelfs totaal geen 6Gbps poorten heeft, slechts 6 normale 3Gbps. Quote van de Tweaktown review:
Alongside that aging looking IDE port, we've got six SATA ports here. The two red ones indicate 6GB/s ports that run off the Marvel 88SE9128 chipset. The four black ones are just standard SATA 3GB/s ports. Across the bottom of the board we've got another SATA port, fan header and some USB headers.
switcharoo 
sapphire is idd beetje verwarrend met specs geweest, die sata-600 komen uiteraard niet van ich10, maar van een marvell-chippie ofzo
sapphire is idd beetje verwarrend met specs geweest, die sata-600 komen uiteraard niet van ich10, maar van een marvell-chippie ofzo