meuk: PassMark BurnInTest 6.0 build 1027
Als ik even zo terug kijk in de updategeschiedenis zie ik dat deze fout er al sinds december 2009 in zit, toen de eerste 64-bit build van de Standaard versie verscheen
Vervolgens staat er voor beide versies een 32 en 64-bit download link. Ook de vergelijkingspagina geeft nog eens aan:De software is beschikbaar in een standaardversie en een professionele editie, en van die laatste is zowel een 32- als een 64bit-uitvoering beschikbaar.
Dus de gemaakte bewering moet aangepast worden in dat beide versies ook 64-bit zijn.Both BurnInTest Standard and Professional are available in 32-bit and native 64-bit editions. When you purchase the 32-bit edition, you get the 64-bit edition for free. The same license key works in both the 32bit and 64bit packages.
Als ik even zo terug kijk in de updategeschiedenis zie ik dat deze fout er al sinds december 2009 in zit, toen de eerste 64-bit build van de Standaard versie verscheen
[ Voor 9% gewijzigd door Maranello op 12-01-2011 14:12 . Reden: Link toegevoegd ]