[Meuktracker] PassMark BurnInTest 6.0 build 1027

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
meuk: PassMark BurnInTest 6.0 build 1027
De software is beschikbaar in een standaardversie en een professionele editie, en van die laatste is zowel een 32- als een 64bit-uitvoering beschikbaar.
Vervolgens staat er voor beide versies een 32 en 64-bit download link. Ook de vergelijkingspagina geeft nog eens aan:
Both BurnInTest Standard and Professional are available in 32-bit and native 64-bit editions. When you purchase the 32-bit edition, you get the 64-bit edition for free. The same license key works in both the 32bit and 64bit packages.
Dus de gemaakte bewering moet aangepast worden in dat beide versies ook 64-bit zijn.

Als ik even zo terug kijk in de updategeschiedenis zie ik dat deze fout er al sinds december 2009 in zit, toen de eerste 64-bit build van de Standaard versie verscheen

[ Voor 9% gewijzigd door Maranello op 12-01-2011 14:12 . Reden: Link toegevoegd ]

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Nu mijn andere Meuk feedback in behandeling is wil ik deze graag ook nog even kicken uit de donkere krochten :P. Volgens mij staat deze request nogsteeds open? De fout staat namelijk ook nog bij de nieuwste versie:

meuk: PassMark BurnInTest 7.0 build 1005

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:04

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik ge er snel werk van maken. Sorry dat het de eerste keer niet opgepakt is.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).