Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

"Hot op Got" link? :)

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Devvers,

Op de frontpage staat een blokje "Hot op Got". Ik zat te denken, misschien is het handig als dat kopje een link wordt naar het forum? Ik realiseer mij dat er al bovenaan op de pagina een link staat naar het forum, maar het volgende is mij de afgelopen dagen een aantal keer overkomen. Eerst check ik de frontpage voor wat nieuws, daarna scroll ik naar bedenen om het Hot op Got stukje te checken. Dan bedenk ik mij dat ik wel even naar de voorpagina van het forum wil gaan. Vervolgens moet ik weer naar boven scroll om op Forum te klikken.

(Super) kleine irritatie van mijn kant, maar misschien zijn er meer die denken dat het wel handig zou zijn als dit een link was? En zoveel werk lijkt het me niet. :)

Nou goed, dat was mijn suggestie voor vandaag. ^^

Verwijderd

Hot op GoT is niet het equivalent van de voorpagina van het forum. Sterker nog, er is op het forum geen pagina met dezelfde content als in dat blokje. Daarom is het kopje dus ook geen linkje.

• MtC
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05-2021

MtC

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:49:
Hot op GoT is niet het equivalent van de voorpagina van het forum. Sterker nog, er is op het forum geen pagina met dezelfde content als in dat blokje. Daarom is het kopje dus ook geen linkje.
De "Got" in dat kopje zou eventueel wel een linkje kunnen zijn...

--handige links mogen niet van de mods--

Verwijderd

Je bent niet de eerste die dit bedenkt

Opmerking Frontpage: Hot op GoT

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Blizzkid schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:50:
[...]

De "Got" in dat kopje zou eventueel wel een linkje kunnen zijn...
Dat zou best raar staan denk ik :)

Zoals Cheatah al zegt; er is geen equivalente link, dus daarom is het kopje niet klikbaar :)

Can'tfix dus :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.