--handige links mogen niet van de mods--
Ben het hier niet mee eens; dit kan zomaar "fraude" in de hand werken.
Stel nou dat je erachter komt dat elke review 3 karma waard is en elke forumpost 0.03 karma. Dan heb je vast wel van die grapjassen die elk schroefje en stekkertje in huis gaan reviewen, binnen de eisen van een volledige review, om even op een dag 150 karma bij elkaar te sprokkelen.
Ik zou het wel op prijs stellen als de karma-grafiek een zoom-functie krijgt of met een datum-interval kan worden getoond (zelf een begin & eind datum intikken).
Stel nou dat je erachter komt dat elke review 3 karma waard is en elke forumpost 0.03 karma. Dan heb je vast wel van die grapjassen die elk schroefje en stekkertje in huis gaan reviewen, binnen de eisen van een volledige review, om even op een dag 150 karma bij elkaar te sprokkelen.
Ik zou het wel op prijs stellen als de karma-grafiek een zoom-functie krijgt of met een datum-interval kan worden getoond (zelf een begin & eind datum intikken).
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat meer review oplevert voor een heel breed scala aan produkten, lijkt me. Ik zie daar niet direct een probleem in. Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat ze ook ergens op slaan.[b][message=35351408,noline]
Die dan vervolgens een hele lage waardering krijgen, met (eventueel) een negatieve impact op het karma. Bvb x aantal reviews op y termijn met een gemiddelde waardering van z:MAX3400 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:18:
x/y * z = impact op karma
(ok, erg summiere voorstelling, maar you get the point)
--handige links mogen niet van de mods--
Een beetje zelfonderzoek kan je die waarden ook gewoon opleveren hoor, dagje idlen en een x-aantal sterren review kloppen geeft je y karma, herhaal voor verschillende acties die je karma opleveren.... Dus dat zal je nooit kunnen omzeilen. En anders heb je de submitdata van je reviews wel en een leuke spike in je grafiekMAX3400 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:18:
Stel nou dat je erachter komt dat elke review 3 karma waard is en elke forumpost 0.03 karma. Dan heb je vast wel van die grapjassen die elk schroefje en stekkertje in huis gaan reviewen.
Een zoomfunctie zou wel ganz geil zijn, per jaar weer per maand kunnen zien op welke dagen je allemaal actief bent geweestIk zou het wel op prijs stellen als de karma-grafiek een zoom-functie krijgt of met een datum-interval kan worden getoond (zelf een begin & eind datum intikken).