Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb een vraag.

Ik heb momenteel de Standard versie van office 2007.
Hoe of waar kan ik zien hoeveel licenties er nog op zitten, actief em verbruikt zijn?
Ik heb op de microsoft website gekeken maar daar kan ik het helaas niet vinden.

Alvast thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is toch gewoon een licentie voor een enkele gebruiker?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01-2024
Het enige dat ik weet is dat hij het pas meld bij het activeren van Office. Maar ja, dan is hij helaas al helemaal geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd eigenlijk.
Als je een pakket hebt met meerdere licenties dan zou het handig zijn om ergens te kunnen checken hoeveel er in gebruik zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ah, een volume license. In dat geval moet je zelf bijhouden hoeveel installaties je hebt gedaan en hoeveel keys je over hebt. Een tip: zorg dat je weet wat op welke pc geïnstalleerd is en waar die pc op dat moment is. Dan weet je precies hoeveel licenties je in gebruik hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het blijkt niet echt duidelijk te zijn over wat voor licenties het nu gaat. chaser26: geef dus even beter aan hoe en wat. Wat voor licenties? Hoe beheer je die?

Sowieso wil je inderdaad zelf een goede administratie bijhouden van welke licentie / welke key waar is geinstalleerd. Afhankelijk van de hoeveelheid licenties is dat een Excelsheet of wat groters.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!
Dat wordt alles bijhouden :D
Pagina: 1