Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hee,
ik heb een blackberry 9700, mijn eerste toestel was hetzelfde en kon ik gewoon op youtube filmpjes bekijken maar nu met mijn nieuwe toestel zegt ie dat ik adobe moet downloaden en als ik dat doe dan doet ie het alsnog niet en blijft ie het vragen. het ligt dus niet aan mijn abbo maar aan mijn toestel. ik ben naar de winkel geweest van vodafone en die zegt dat ik me instellingen moet resette via internet. ik heb het geprobeert maar weet nou niet of ik het gedaan hebxd maar hij doet het nog steeds niet. moet ik het toch resette en heb ik het fout gedaan? of kan je het niet verhelpen met het resette en wat anders doen?
weet iemand hier raad mee? :?

Rianne.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Player for Youtube installeren?

Neem er direct een cursus spelling en met name interpunctie bij.

[ Voor 11% gewijzigd door havana op 12-01-2011 08:04 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 17:50

Redneckerz

A place to be.

havana schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:04:
Player for Youtube installeren?

Neem er direct een cursus spelling en met name interpunctie bij.
dat laatste is natuurlijk niet nodig. hoewel ze het wel kan gebruiken. :)

een alternatief kan Xenozu zijn, ook een Youtube player:
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/1486

offtopic:
then again, dit had met een google term ook gevonden kunnen worden. imo is de TS te makkelijk ervanuit gegaan dat iedereen zou gaan reageren. een beetje vooronderzoek zou wenselijk geweest zijn.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic voldoet niet aan de forum regels zoals ze hier in Het algemeen beleid zijn te vinden.

Vooralsnog hou ik dit topic open omdat ik vindt dat iedereen, met name nieuwe users een kans verdienen.
Ik wil de topic starter dan ook met klem adviseren om duidelijk te maken wat ze zelf al heeft gedaan om haar probleem op te lossen. Veel van dit soort problemen zijn namelijk via een website als Google op te lossen en anders bied de helpdesk of website van de fabrikant vaak uitkomst. Het is namelijk niet de bedoeling dat dit forum als Helpdesk wordt gebruik!

Daarom roep ik de TS op tot meer initiatief en inzet, succes! Reacties over de correctheid van de nederlandse taal zijn veelal terecht, maar ook off topic!

Cogitationis poenam nemo patitur

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hier doet de Blackberry het niet op Youtube. :? :+

[ Voor 212% gewijzigd door CaptJackSparrow op 13-01-2011 03:19 ]