Kort vraagje over HyperX Black Edition

Pagina: 1
Acties:

• Onyxthegreat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-02 14:26
Beste Tweakers,

Ik had een kort vraagje over geheugen dat ik binnenkort ga bestellen als onderdeel van mijn nieuwe PC.

Ik heb vanwege het mooie design (smaak uiteraard ;)) gekozen voor de HyperX Black Edition in tegenstelling tot de normale blauwe versie. Nu heb ik gemerkt (gezien de foto's) dat deze een wat hogere heatspreader hebben dan de standaard versie. Hoeveel hoger dit precies is kan ik nergens vinden.

Weet iemand misschien hoeveel hoger ze zijn en of ze dan niet in de knel komen met de Scythe Mugen Rev. B in samenstelling met het MSI P67A-GD65 moederbord? Zo ja dan ga ik gewoon voor de blauwe versie. Verder verschil is er niet, echter is deze zeer slecht leverbaar en bovendien duurder..

Bij voorbaat dank! :)

• Coolrob
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-02-2025

Coolrob

Lekker hoor...

Misschien dat je hier wat mee kunt

Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB

• Onyxthegreat
Daar kan ik inderdaad wat mee. Dit zijn niet precies dezelfde latjes, maar als je de h2o aansluitingen wegdenkt, denk ik dat het formaat hetzelfde is!

Nu moet ik alleen nog weten of ze 'onder" de Scythe Mugen Rev. B passen i.s.m. de MSI P67A-GD65. Heeft iemand een idee of dit gaat lukken? Ik wil niet riskeren dat ze straks niet passen. :/

[ Voor 15% gewijzigd door Onyxthegreat op 11-01-2011 21:05 ]

• Coolrob
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-02-2025

Coolrob

Lekker hoor...

Hier vind je vast de maten die je nodig hebt

Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB

• Onyxthegreat
Bedankt voor de link naar de informatie! Ik moet wel zeggen dat ik in die handleiding niets kan vinden over afmetingen (of ik moet echt slecht gekeken hebben).

Wél heb ik de afmetingen en veel meer informatie gevonden in deze productreview. Na het lezen van deze review ben ik er redelijk van overtuigd dat het moet lukken, aangezien deze user Corsair Dominator TR3X-1600C7D geheugen gebruikt en deze niet paste. Dominator is dan ook wel een fors stuk hoger dan mijn gekozen geheugen, dus ik verwacht dat het wel goed zal lopen.

Hartelijk dank voor de info in ieder geval. :)

Verwijderd

Ja past.Heb de zelfde setup maar dan met de gewone hyperX en hebt RUIMTE zat over!Dus moet geen probleem opleveren!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-02 13:48

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Dit soort geheugen modules zijn nooit zo gigantisch veel hoger, deze passen makkelijk onder je Mugen ;) Je komt pas in de knel als je modules hebt die ongeveer 2x zo hoog zijn (waterkoeling aansluitingen / hoge heatsink) ;)

Veel plezier met je nieuwe geheugen!

www.maartendeboer.net

Pagina: 1