Beste Tweakers,
Ik had een kort vraagje over geheugen dat ik binnenkort ga bestellen als onderdeel van mijn nieuwe PC.
Ik heb vanwege het mooie design (smaak uiteraard
) gekozen voor de HyperX Black Edition in tegenstelling tot de normale blauwe versie. Nu heb ik gemerkt (gezien de foto's) dat deze een wat hogere heatspreader hebben dan de standaard versie. Hoeveel hoger dit precies is kan ik nergens vinden.
Weet iemand misschien hoeveel hoger ze zijn en of ze dan niet in de knel komen met de Scythe Mugen Rev. B in samenstelling met het MSI P67A-GD65 moederbord? Zo ja dan ga ik gewoon voor de blauwe versie. Verder verschil is er niet, echter is deze zeer slecht leverbaar en bovendien duurder..
Bij voorbaat dank!
Ik had een kort vraagje over geheugen dat ik binnenkort ga bestellen als onderdeel van mijn nieuwe PC.
Ik heb vanwege het mooie design (smaak uiteraard
Weet iemand misschien hoeveel hoger ze zijn en of ze dan niet in de knel komen met de Scythe Mugen Rev. B in samenstelling met het MSI P67A-GD65 moederbord? Zo ja dan ga ik gewoon voor de blauwe versie. Verder verschil is er niet, echter is deze zeer slecht leverbaar en bovendien duurder..
Bij voorbaat dank!