Ik heb hier een Windows 2008 32 bits server SP2.
Wanneer ik met Internet Explorer 8 een file wil downloaden dan download hij deze netjes
en hij zegt dat hij hem daarna opslaat, maar als ik naar de locatie ga waar deze opgeslagen zou moeten zijn
dan staat er niets. Ik heb Internet Explorer al gereset naar de standaard instellingen.
Tevens heel Internet Explorer verwijderd.
Met het volgende commando:
FORFILES /P %WINDIR%\servicing\Packages /M Microsoft-Windows-InternetExplorer-8*.mum /c "cmd /c echo Uninstalling package @fname && start /w pkgmgr /up:@fname /norestart"
Na de server te hebben herstart, had ik Internet Explorer 7 weer.
Echter nog steeds het zelfde probleem.
Daarna weer doormiddel van Windows Update IE8 geinstalleerd, maar helaas nog steeds het zelfde probleem.
Ook bepaalde .dat files verwijderd waarna het weer zou moeten werken, helaas zonder resultaat.
Heb ook verschillende bestandslocaties geprobeerd, en een externe schijf.
(misschien dat het een rechtenkwestie was)
Maar helaas....
Ook op internet is er vrij weinig over te vinden.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wanneer ik met Internet Explorer 8 een file wil downloaden dan download hij deze netjes
en hij zegt dat hij hem daarna opslaat, maar als ik naar de locatie ga waar deze opgeslagen zou moeten zijn
dan staat er niets. Ik heb Internet Explorer al gereset naar de standaard instellingen.
Tevens heel Internet Explorer verwijderd.
Met het volgende commando:
FORFILES /P %WINDIR%\servicing\Packages /M Microsoft-Windows-InternetExplorer-8*.mum /c "cmd /c echo Uninstalling package @fname && start /w pkgmgr /up:@fname /norestart"
Na de server te hebben herstart, had ik Internet Explorer 7 weer.
Echter nog steeds het zelfde probleem.
Daarna weer doormiddel van Windows Update IE8 geinstalleerd, maar helaas nog steeds het zelfde probleem.
Ook bepaalde .dat files verwijderd waarna het weer zou moeten werken, helaas zonder resultaat.
Heb ook verschillende bestandslocaties geprobeerd, en een externe schijf.
(misschien dat het een rechtenkwestie was)
Maar helaas....
Ook op internet is er vrij weinig over te vinden.
Heeft iemand hier ervaring mee?