Toon posts:

Master thesis

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik ben momenteel bezig met mijn master scriptie voor mijn studie Media en Journalistiek.
Nu wil het toeval dat deze scriptie gaat over gamen en dat ik een online vragenlijst heb gemaakt die ingevuld zal moeten worden. Je voelt hem al aankomen... Nu heb ik jullie nodig om deze in te vullen!
Dus speel je wel eens een spelletje (iedereen hier toch? ;) ) op de PC, Xbox, PlayStation, telefoon... en kan je zo'n 10 minuten tijd vrij maken dan vraag ik u vriendelijk om even de volgende link te bezoeken en de vragenlijst in te vullen.
www.tweakers.net

Alvast bedankt!
Ohja, en doorsturen is uiteraard niet verboden! ;)

Met vriendelijke groet,
Naerling

[ Voor 2% gewijzigd door blaataaps op 11-01-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je oproep is nu niet meer dan spam...kun je niet wat uitgebreider vertellen over je onderzoek, wat is je vraag/probleemstelling; ga je de uitslag met ons delen etc..Heb je toestemming gevraagd?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de vraag/probleemstelling zou mededelen dan zouden mensen wel eens te gericht vragen in kunnen gaan vullen, dus dat doe ik niet als je het heel erg vind ;)

Moet ik hier toestemming voor vragen? Dit is toch een open forum waar iedereen vragen kan stellen? Zo niet dan zal ik uiteraard alsnog toestemming vragen. Voorlopig zie ik niks verkeerds aan mijn post :)

De uitslag wil ik best delen als daar prijs op word gesteld, kan echter nog wel een tijdje duren.
Als ik genoeg respondenten heb kan ik wel alvast de vraag/probleemstelling delen. Ik kan nu in ieder geval wel verklappen dat het niet over verslaving o.i.d. gaat. Dat ben ik zelf als gamer ook wel redelijk zat aan het worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:06:
Als ik de vraag/probleemstelling zou mededelen dan zouden mensen wel eens te gericht vragen in kunnen gaan vullen, dus dat doe ik niet als je het heel erg vind ;)

Moet ik hier toestemming voor vragen?
Ja.
Dit is toch een open forum waar iedereen vragen kan stellen?
Dat iets een open forum zou zijn, betekent niet dat je alles mag posten wat je wil, zoals bijvoorbeeld staat bij de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan tijdens het registreren, Het algemeen beleid #verbodenspam
Zo niet dan zal ik uiteraard alsnog toestemming vragen. Voorlopig zie ik niks verkeerds aan mijn post :)
Dat is net verkeerdom, eerst plaatsen, dan uitvinden of het mag:
Het algemeen beleid #achteraf
Kortom, eerst even toestemming vragen dus :)

Dit topic is gesloten.