Probleem na update naar Adobe Acrobat 9

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allen,

Ik zit met een probleempje. Ik heb recent adobe 8.1.3 van mijn pc proberen te verwijderen en Adobe 9 te installeren. Na het installeren van Adobe 9 bleef Vista adobe 8.1.3 gebruiken, welke ik verwijderd heb, nadat ook het aanwijzen van Adobe 9 als standaardprogramma niet werkte. Het verwijderen is gelukt, maar elke keer als ik een programma van MS Office 2007 open (outlook, excel, word, pp etc.) begint windows Vista met het zoeken naar een installatie-bron voor adobe 8.1.3. Dit lukt niet, omdat ik natuurlijk geen cd-rom of software installer heb voor Adobe 8.1.3. Hij doet nu pdf bestanden goed openen, maar geeft dus bovengenoemde fout.

Iemand dit al eens gehad? Of is er een oplossing voor bekend? Ik heb het even gegoogled, maar dat leverde geen resultaat, dus probeer ik het bij de heerschers van tweakers.

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Adobe Acrobat PDF Maker add-in al verwijderd uit de Office programma's?
Waarschijnlijk was je methode van verwijderen niet volledig.

Je kan de add-ins verwijderen/uitschakelen via Office Orb-> Options-> Add-ins of Tools-> Trust Center...-> Add-Ins in het geval van Outlook.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Adobe 9? Bedoelen we Adobe Acrobat? Acrobat Reader? Misschien zelfs nog een andere optie? Opnieuw installeren, en daarna opnieuw deinstalleren al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters