Toon posts:

Counter-Strike OpenGL/D3D ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie hieronder mijn systeem...

In D3D heb ik een heel scherp lettertype in de chat, maar ik zie geen kogelgaten/sprays.

Met OpenGL zie ik die wel, maar de eerste 5 minuten is het lettertype verschrikkelijk lelijk en daarna wordt het ineens heel mooi, mooier dan D3D.

Hoe komt het dat het niet meteen zo mooi is?

OpenGL vindt ik trouwens over het algemeen veel mooier dan D3D, vooral met dat FSAA spul aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik recycle hem ff, sorry, kan een MOD'je dit topic anders even naar dat Video-Forum verplaatsen?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb een Diamond Stealth III S540 32mb AGP en zie ook geen sprays in D3D. Zeer vreemd eigenlijk. Ik zou niet weten waarom de fonts pas na 5 minuten mooi worden... Heb dat zelf niet, of in elk geval niet gemerkt.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bij mij gaat ie sneller met openGL.. en de lettertjes zijn bij mij soms ook wat vaag..

maarja.. snelheid uber alles :P

Verwijderd

in 1 of andere beta is dat gekomen ofso ik speelde eerder ook altijd d3d en toen ook inene geen sprays bloed gaten enso

gewoon opengl draaien is ook sneller in hl

Verwijderd

Topicstarter
Oja, bloed zie ik ook niet, toch gek dat dat font zo lelijk is op het begin, maar daarna is het kwijlen.

Inferno roelt gewoon zo hard, dat moet ik ff kwijt. Wat een vette map!
Pagina: 1