Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Keuze NL internet in belgisch grensgebied

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Graag jullie advies...Mijn moeder woont net over de grens in Belgisch Wallonie, waar ze een perfecte Nederlandse GSM dekking heeft. Internet echter, is daar alleen via een retedure en slechte adsl provider te krijgen. Ook zou ze het liefst de dure schotelantenne de deur uitdoen en bijvoorbeeld Digitenne aanschaffen.
Mijn vraag:
-Welke mogelijkheden zijn er qua internetaansluiting? (Moeders internet graag en wil een snelle verbinding)
-Is Digitenne de enige televisiemogelijkheid en heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groeten ViTo

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-11 08:56
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:34:
Beste Tweakers,

Graag jullie advies...Mijn moeder woont net over de grens in Belgisch Wallonie, waar ze een perfecte Nederlandse GSM dekking heeft. Internet echter, is daar alleen via een retedure en slechte adsl provider te krijgen. Ook zou ze het liefst de dure schotelantenne de deur uitdoen en bijvoorbeeld Digitenne aanschaffen.
Mijn vraag:
-Welke mogelijkheden zijn er qua internetaansluiting? (Moeders internet graag en wil een snelle verbinding)
-Is Digitenne de enige televisiemogelijkheid en heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groeten ViTo
Zijn er geen goedkopere alternatieven voor het internet? EDPNet?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Als Digitenne in een goed dekkingsgebied ligt dan zou dit voldoende moeten zijn, kost ook niet zo gek veel.
Dus kijk even of het mogelijk is dmv de volgende link.
http://www.digitenne.nl/order.php?Promiscode=100000