Toon posts:

37PFL7605/H aansluiten op internet

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort een nieuwe 37PFL7605/H tv die ik op internet wil aansluiten via een draadloze router. Nu wil een TP-Link router kopen, kan ik daar wat mee? hij heeft 4 poorten en 54 Mpbs en is compatibel met IEEE 802.1 1b. Hoe moet ik dit doen en wat met mijn pc moet die ook op die router. Heb nu nog kabel via UPC.Ben niet van plan om te gaan internetten op de tv, gaat om de updates voor de tv en eventueel uitzending gemist.Heb een HP computer met windows 7 home premium.

Kan iemand mij hier mee helpen?Heb geen idee hoe ik dit moet fixen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:12:
Heb sinds kort een nieuwe 37PFL7605/H tv die ik op internet wil aansluiten via een draadloze router. Nu wil een TP-Link router kopen, kan ik daar wat mee? hij heeft 4 poorten en 54 Mpbs en is compatibel met IEEE 802.1 1b. Hoe moet ik dit doen en wat met mijn pc moet die ook op die router. Heb nu nog kabel via UPC.Ben niet van plan om te gaan internetten op de tv, gaat om de updates voor de tv en eventueel uitzending gemist.Heb een HP computer met windows 7 home premium.

Kan iemand mij hier mee helpen?Heb geen idee hoe ik dit moet fixen.
1) Je kan die TP-Link router aanschaffen
2) Wat moet je doen? Kabel van je TV naar de router trekken.
3) Je PC kan ook op de router dmv wireless of bekabeling

4) Wat voor informatie heb je allemaal nodig? Het is een kwestie van kabeltjes pluggen en testen of het werkt. Neem de handleiding door van je TV wat je allemaal moet instellen op je router.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Yodah
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:03
Ik begrijp je vraag niet zo goed. Je kan deze tv via een internetkabel aansluiten of de philips wifi dongle kopen om in je tv te steken (deze). Voor het streamen van content en is een draadje wel wat betrouwbaarder. Ik heb de wifi dongle zelf niet, maar dat schijnt toch een stukje langzamer te zijn dan bedraad.

Verder heb je al in de handleiding van de tv gekeken, daarin staat prima uitgelegd hoe een en ander werkt. Wat wil je verder weten?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik snap je probleem niet helemaal. Je hebt een router op het oog met 4 poorten. Zo te horen wil je alles bedraad aansluiten (wel zo stabiel en snel), dus aan 2 poorten (1 voor je pc, 1 voor je tv) heb je genoeg. Je hebt nu _nog_ kabel van UPC. Stap je over naar iets anders dan? Misschien even kijken of je daar een modem + router bij kunt krijgen met minstens 2 (meestal standaard 4-5) poorten?

Mocht je niet weten hoe je de boel aan moet sluiten, dan verwijs ik je (met alle respect) door naar een website/forum als Computer Idee, want dat soort kennis wordt op Tweakers.net wel een beetje verwacht van de gebruikers :) Mocht je er zelf uit willen komen, kun je dit lezen: Hoe deel ik Internet ?

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 11-01-2011 14:52 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.