Ik probeer Windows XP machines en Windows 7 machines te actiiveren via Microsoft echter dit lukt niet. Waarschijnlijk blockt onze Proxy server (ISA 2006) het verkeer maar dat kan ik niet zien. Heb gemonitored op een ip adres van een machine en vervolgens proberen te activeren. Terwijl Windows op : verbinding controleren staat gebeurd er in op de ISA 2006 niet veel. ISA 2006 funktioneerd overigens niet als firewall.
Wat kan ik doen op ISA 2006 om activatie van WXP en W78 machines te doen slagen?
Via google wel wat gevonden (weet link niet meer) waarin je domain netwerken vrij geeft (internal traffic en HTTP, HTTPS verkeer zoals go.microsoft.com etc maar activering van een machine blijft staan op verbinding controleren...
Wat kan ik doen op ISA 2006 om activatie van WXP en W78 machines te doen slagen?
Via google wel wat gevonden (weet link niet meer) waarin je domain netwerken vrij geeft (internal traffic en HTTP, HTTPS verkeer zoals go.microsoft.com etc maar activering van een machine blijft staan op verbinding controleren...
monta