Toon posts:

Systeem blijft vastlopen, waarschijnlijk door GTX480

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok please help me out. Ik heb sinds kort mn eigen pc samengesteld met de volgende specs:

Intel Core i7 950 Boxed
be quiet! System Power 700W
2x Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9
Asus Sabertooth X58
Point of View GeForce GTX480 1536MB DDR5

nu heb ik sinds vorige week het volgende probleem: Ik was bezig met downloaden en liet daarom mijn pc enige tijd draaien. Toen ik terug kwam en even wou kijken naar de progressie, had ik zwart beeld. PC reageerde nergens meer op. Dus ik druk de reset knop en start de meuk opnieuw op.

Vervolgens blijft de pc continue hangen op het Windows welkom scherm. Dus ik de drivers opnieuw installeren zonder resultaat. Vervolgens allerlei fora afgezocht en alles geprobeerd met betrekking tot de drivers van mijn graka. Driversweeper, verwijderen van de mapjes van NVIDIA, nieuwste driver, windows update, driver van installatie cd-rom, HR sound card driver niet installeren, etc.

Op een gegeven moment ben ik zover gekomen dat ik wel kan inloggen, maar dat na verloop van tijd het beeld toch weer vastloopt. Bij het vastlopen heb ik geen haperend geluid (dus volgens mij is het niet mn HD), het geluid blijft gewoon doorspelen en indien ik skype aan heb kan ik ook nog een aantal minuten communiceren voordat ook dat vastloopt. De pc valt niet uit.

Mocht er nog meer informatie nodig zijn zal ik mn best doen om het uit mn pc te trekken. Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen met dit probleem. Ik ben een beetje ten einde raad... 8)7 ;w

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-02 20:01

Jiffy

God, you're ugly!

Roep eens iets mbt de temperatuur van je processor & videokaart.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Verwijderd

Topicstarter
De temperatuur van alle componenten hangt tussen de 50-60 graden. Ze hebben ook niet echt de tijd om warm te worden.

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik lees hier dat het editen van een bepaalde registry setting het op lost voor sommige. Een hoop mensen hebben dit soort issues zo te zien met de 4xx / 5xx series.

[ Voor 11% gewijzigd door Lukin op 11-01-2011 15:08 ]