Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Ik heb gegevens van mijn modem nodig (Speedtouch 510i), namelijk het wachtwoord van mijn verbinding.
Deze staat aangegeven met een aantal * in het wachtwoord veld. Is dit nog uit te lezen met een programma?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30
Ja, er zijn programma's die dit kunnen. Maar als het je eigen modem is heb je die gegevens toch gewoon van KPN? per brief gekregen.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is dat niet gewoon een standaard gebruikersnaam en wachtwoord zoals kpn/kpn? Ik denk dat je meer en sneller succes hebt met de helpdesk van je provider bellen. Die moeten je dat zo kunnen vertellen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:28
ik meen me te herinneren dat je op bepaalde versies van de speedtouch 510 gewoon view source kon doen en dat het password daar gewoon stond.

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-11 11:56

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Ik denk dat de TS opzoek is naar zijn wireless Key, er zijn hier inderdaad wel programma's voor beschikbaar alleen weet ik niet of we deze hier mogen noemen..

Verwijderd

Ik heb wel eens met de zogenaamde password revealer gewerkt met succes onder windows xp. Zoek naar deze twee woorden met google i.c.m. je os en je komt een eind denk ik.

• timskiej
Nielson schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:31:
Ja, er zijn programma's die dit kunnen. Maar als het je eigen modem is heb je die gegevens toch gewoon van KPN? per brief gekregen.
Laat ik die brief nu net kwijt zijn en geen tijd heb om er 5 dagen op te wachten :P

• timskiej
Spongerobie schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:33:
Ik denk dat de TS opzoek is naar zijn wireless Key, er zijn hier inderdaad wel programma's voor beschikbaar alleen weet ik niet of we deze hier mogen noemen..
Nee het zijn mijn account gegevens die in mijn modem staan.

Maar ik zal het een en ander eens gaan proberen.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30
timskiej schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:46:
[...]

Laat ik die brief nu net kwijt zijn en geen tijd heb om er 5 dagen op te wachten :P
Dacht dat er tegenwoordig helemaal niet meer gecontroleerd werd gebruikersnaam/wachtwoord, maar dat is misschien bij oudere verbindingen nog niet zo. Weet wel dat je vroeger bij Planet een speciaal telefoonnummer had waar je via een computer instant een nieuw wachtwoord kon opvragen, moest je wel bellen vanaf de lijn waarop je adsl opgeleverd was aangezien nummerherkenning een onderdeel van de verificatie was.

/edit: 'k Zie op de KPN site dat I+B zo'n zelfde soort systeem heeft, daarvan is het nummer 0800 - 0035.

[ Voor 8% gewijzigd door Nielson op 11-01-2011 00:29 ]

Verwijderd

0800-0035 is om het wachtwoord van www.mijnkpn.nl (inloggen mijnkpn) ofwel het hoofd e-mail account te wijzigen. dit NIET bellen dus
Je hebt 1 brief gekregen met 2 soorten gegevens.

1. Inloggegevens Mijnkpn (niet van toepassing)
2. ADSL inloggegevens (niet van toepassing, zie onderstaand)

Wat je dient te doen is vrij simpel. Die gegevens ben je inderdaad NIET nodig.

als ADSL gebruikersnaam word tegenwoordig de volgende gegevens gebruikt mits je gebruik maakt van een KPN verbinding.

gebr naam. kpn@direct-adsl
ww. KPN

en als je een speedtouch 510 bezit, en problemen hiermee hebt. neem even contact op met de helpdesk van KPN. dat modem is ontzettend oud, en je kunt eventueel een draadloos modem hiervoor in de plaats krijgen.
De huidige modems van KPN zijn deze gegevens ook niet meer nodig, loggen automatisch in op het ADSL netwerk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 02:31 ]

• timskiej
Het is nog ADSL over ISDN (Speedtouch 510i). Bedankt voor de tip, ik was helemaal vergeten dat ik mijn wachtwoord kon opvragen via het telefoonnummer waarmee het is aangevraagd.

Verwijderd

Als je dat telefoonnummer belt, wat ik hierboven al zei. Dan krijg je de inloggegevens van je mijnkpn account.
noujah, eigenlijk alleen het wachtwoord.
Deze inloggegevens van mijnkpn zijn ook niet te vinden in het modem zelf.

Wat je aangeeft nodig te zijn is je ADSL inloggegevens, die ik tevens hierboven genoemd heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 12:33 ]

Pagina: 1