Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

welke behuizing?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:42

Rick-Jan

always connected

Topicstarter
Hallo,

ik heb nu een paar maanden de codegen 6263-a2 midtowerkast. Sinds mijn upgrade naar een betere processor en videokaart wordt het erg heet in de kast, ook past mijn videokaart er maar net in. ook heb ik een probleem, de videokaart blokkeert 2 sata aansluitingen :(
Nu heb ik ook een nieuw moederbord met sli besteld, maar 2videokaarten gaan nooit mooie temperaturen halen in deze kast, vandaar welke kast moet ik nemen?
heb zelf al wat onderzoek gedaan, qua smaak vind ik alles goed, als het maar een tower model is. moet veel airflow inzitten, voeding hoeft er niet bij, heb ik zelf. mijn onderdelen(die er het liefst allemaal in moeten kunnen:

phenom 2 x4 925 @ 2,8 Ghz (non-oc'ed)
4 GB RAM, 1333Mhz (non oc'ed)
Nvidia Gigabyte gtx 470 standaard.
1x 500gb WD
1x2TB WD.
M4N98TD EVO
chieftec super series CFT-650-CS
antec tricolor 120mm fan
aerocool 120mm fan
wil niet meer dan 90 euro incl verzenden voor de kast kwijt zijn.

alvast bedankt!

Rick-Jan

[ Voor 8% gewijzigd door Rick-Jan op 10-01-2011 22:11 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
... en wat heb je zelf al gevonden?
Als je nog niets gevonden hebt kon dit nog wel eens een kortlevend topic worden namelijk.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik raad je toch aan zelf iets uit te zoeken. Een kast heeft altijd een bepaald uiterlijk en dat is enorm persoonlijk. Er zijn een aantal kasten die sommige mensen mooi vinden en ik oerlelijk, andersom is het natuurlijk net zo. Het heeft totaal geen nut om hier allemaal kasten te gaan noemen die jij misschien wel erg lelijk vind.

Ga gewoon naar een site toe waar ze veel kasten verkopen en kijk eens goed rond, je zal vast wel een aantal modellen tegenkomen die je bevallen. Vervolgens kan je nog reviews opzoeken om te kijken of deze kasten ook goed zijn qua airflow en andere eigenschappen.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En met die aanwijzing ga ik dit topic sluiten. De redenen lees je in de link.

Dit topic is gesloten.