Kom er niet uit

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-02 20:14
Oke welke monitor zou is de beste keuze voor mijn game pc?

pricewatch: Iiyama ProLite E2407HDS-1

Of deze:

pricewatch: Asus VE246H

Dus ik speel vooral spelletjes erop maar kijk af en toe ook een filmpje.

Moet het snel weten want heb die ilyama al besteld.

Ik kan dan de bestelling nog aanpassen.

[ Voor 28% gewijzigd door masterrobo op 10-01-2011 21:25 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je al het eea aan reviews van beide monitoren gelezen? Je geeft wel erg weinig informatie over wat je zelf al hebt gedaan om tot een keuze te komen en wat de wensen / eisen zijn.

Deze keuze kun jij alleen voor jezelf maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 10-01-2011 21:29 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-02 20:14
Ik heb bij hardware info gekeken, daar zwiden ze dat die ilyama niet echt geweldig was

En helaas hebben ze alleen een review van de acer in hun magazine.

hier op tweakers kan ik geen review vinden van de asus;(.

Ik game het meest en af en toe kijk ik een filmpje.
Het liefst dus het snelste scherm.

Woow sorry voor de typos ben op me android....

[ Voor 25% gewijzigd door masterrobo op 10-01-2011 21:35 ]

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Moet je eens zoeken naar de LG W2453V (flatron). Die heb ik vorig jaar gekocht. Ik vind het een erg mooi scherm. Vooral als je de Engine op Movie zet krijg je echt mega veel kleur in je scherm, en ook veel zwart wat echt vet is voor te game. Er zitten nog wat andere leuke toevoegingen op en de prijs valt wel mee. De touch knopjes zijn wel even wennen, maar na een maand kan je met je ogen dicht de knoppen vinden en kan je snel schakelen tussen xbox en pc bijv. met de source knop. Ook zit er een Smart functie op met daarin de "auto bright" modus, dit is erg chill voor in de avond en gaat je beeld automatisch naar een heel laag brightness level toe (rustgevend voor de ogen.) Het formaat is net mooi als je gewoon achter je bureau zit en je kan er zeker mooi op gamen. De zwarte vormgeving is ook niet afleidend en ja... is gewoon een top ding :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pablo11392 op 10-01-2011 21:50 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

Nokian95dude

I'll be back!!

Ik ga zelf nooit voor minder bekende merken als Ilyama maar uiteindelijk moet je denk ik gewoon keiharde reviews lezen. Toch denk ik dat ASUS de betere monitor is van deze 2.

Those you can't see are more present than you'll imagine

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-02 18:33

Twazerty

AVCHDCoder developer

pablo11392 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:49:
Moet je eens zoeken naar de LG W2453V (flatron). Die heb ik vorig jaar gekocht. Ik vind het een erg mooi scherm. Vooral als je de Engine op Movie zet krijg je echt mega veel kleur in je scherm, en ook veel zwart wat echt vet is voor te game. Er zitten nog wat andere leuke toevoegingen op en de prijs valt wel mee. De touch knopjes zijn wel even wennen, maar na een maand kan je met je ogen dicht de knoppen vinden en kan je snel schakelen tussen xbox en pc bijv. met de source knop. Ook zit er een Smart functie op met daarin de "auto bright" modus, dit is erg chill voor in de avond en gaat je beeld automatisch naar een heel laag brightness level toe (rustgevend voor de ogen.) Het formaat is net mooi als je gewoon achter je bureau zit en je kan er zeker mooi op gamen. De zwarte vormgeving is ook niet afleidend en ja... is gewoon een top ding :)
Nu noem je juist allemaal reden waarom ik zo'n monitor niet zou kopen :P

Beide monitoren stellen niet zo veel voor dus ik denk niet dat het echt iets uitmaakt. Als je echt voor kwaliteit (snelheid van scherm en contrast) wilt pak dan een CRT ;) Alle gekkigheid op een stokje: Je zult denk ik niet echt verschil merken. Mensen merken hier bij mij ook geen echt verschil op een relatief traag IPS scherm.

Ga dus zoals hierboven wordt gezegd eerder voor een bekend merk. Ofwel Asus. Heb het niet zo op die hokkietokkie merken.

[ Voor 4% gewijzigd door Twazerty op 10-01-2011 21:54 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je komt er waarschijnlijk niet uit omdat je niet weet waar je op moet letten.

Begin eens met hier te lezen: **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Staan zat dingen die je nog niet genoemd hebt in je topicstart ;)

Oslik blyat! Oslik!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ultraman in "PC bouwen"
De afgelopen vijf maanden is er nog niets veranderd aan het beleid, dus ik zet dit topic maar dicht ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.