Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Ik heb hier een HP Photosmart staan, maar hij vind geen draadloze netwerken. Ik heb dit filmpje al gevolgd, maar ik krijg nog steeds geen verbinding. De fabrieksinstellingen terugzetten wil ook niet helpen. Het gaat om een HP Photosmart Plus B210a aan een W7 laptop.

De printer vind helemaal geen draadloze netwerken en ik kan alleen maar een netwerknaam invoeren, maar dat maakt ook niets uit om hem te installeren.

Als ik een draadloos testpagina uit print, krijg ik bij Draadloos functioneert, MISLUKT, te zien. Betekent dit dat de printer gewoon kapot is?

[ Voor 42% gewijzigd door Yorinn op 10-01-2011 21:38 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Puur voor de zekerheid: andere apparaten vinden wel een draadloos netwerk?
Als dat zo is en je hebt de printer zelf volledig gereset zou ik eens contact gaan zoeken met HP, over het algemeen heb ik prima ervaring met de chat die aangeboden wordt via www.hp.nl

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Ik heb wel verbinding met de 3 laptops die ik heb staan hier. Ook mijn mobiele telefoon werkt gewoon.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Je zou ook even een quick peek kunnen nemen in het verborgen service menu: je kan dit bereiken door in het home screen achtereenvolgens Cross-Back-Cross-Cross in te toetsen (ook al zijn de lichtjes van de icoontjes uit). In het service screen heb je verschillende opties, zoals ook een semi full reset. Dit heeft bij mij al eerder problemen met de kleurencardridges opgelost.

Op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:02
Yorin schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:28:
Als ik een draadloos testpagina uit print, krijg ik bij Draadloos functioneert, MISLUKT, te zien. Betekent dit dat de printer gewoon kapot is?
Dat lijkt me wel duidelijk.
De printer zelf geeft al aan dat het draadloze deel niet (correct) werkt.
Dit zou reden genoeg moeten zijn om ermee terug te gaan naar de winkel.
Als je contact opneemt met de (overigens uitstekende) helpdesk zullen ze nog een aantal testen uitvoeren, en tot dezelfde conclusie komen. Dus je kan net zo goed direct naar de winkel gaan.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn