Webicon: zo is ie er, zo is ie weg?

Pagina: 1
Acties:

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-12-2025
Heb ik een leuke webicon opgenomen in m'n "profile" en bij de "prefs" netjes aangegeven dat ie webicons moet gebruiken, blijft dat icoontje maar ongeveer 15 minuten zichtbaar in forum. Daarna is ie weg. 'K snap er nix meer van. iemand anders wel?? 8-)

Good goan

Verwijderd

Oh, ik zie 'm wel hoor; klein wit rechthoekje met een rood kruisje....leuk ding.. ;)

But serious, die van mij deden ook heel raar :?

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• jle
Nu heb ik de link er opnieuw in gekopieerd en nou doet ie het weer. Maar ik ben er bang voor dat ie het niet erg lang volhoud.
Je hebt trouwens wel gelijk "Idefix", die link werkt idd niet, maar als je naar www.geocities.com/criticalbillystaat het icoontje er toch echt wel. Als ik daar ben selecteer ik de properties van waaruit ik het adres kopieer naar mijn profile. Dat zou toch goed moeten gaan!!!!
Maar ja, hij staat er weer, 'k ben alleen heel benieuwd voor hoe lang. 8-)

Good goan

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Was er niet iets met die Geocities url'letjes?
Je moest er fd.geocities of fs.geoblabla van maken of zo....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• jle
Wow, je hebt gelijk, "backslash32".
"k heb even een search gedaan op "geocities" en daar kwam ik het idd tegen.
Geocities wil niet meer hebben dat je een directe link naar hun legt via "www.geocities.com".
Nou hoef je alleen maar "www" te veranderen in "fp" en dat werkt.

Bedankt

Good goan

Pagina: 1