Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Gezocht] draadloze printer

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Momenteel ben ik op zoek naar een kwalitatief goede maar ook redelijk goedkope, draadloze printer.
Was zelf al even wezen zoeken maar nu ben ik benieuwd of er meer tweakers zijn die een dergelijke
printer hebben staan en wat de ervaringen hiermee zijn. Wat adviseren jullie mij?

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-11 23:11
Wij hebben sinds kort een epson px710w. We hebben deze gekocht voor 110 euro en tot nu toe bevalt alles goed. We gebruiken het vooral voor scannen en draadloos printen en de kwaliteit is echt goed. De meegeleverde software was namelijk niet zo heel veel soeps. Het enige nadeel eigenlijk is het printverbruik. Dit ligt opzich best hoog, maar je krijgt er goede kwaliteit voor terug en er zijn veel alternatieve cartridges voor. We besloten laatst voor 20 euro 3 setjes met chip te kopen via ebay en je ziet eigenlijk geen verschil. Tevens lijken deze langer mee te gaan dan de gene die erbij zaten.

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er leuk uit, goede beoordelingen op het net en de prijs is goed! :D
Morgen ook nog even het aanbod in de stad aanschouwen.
Nog meer ervaringen/suggesties?

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

zynex schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:09:
Het enige nadeel eigenlijk is het printverbruik. Dit ligt opzich best hoog,
Nieuwe cartridges zeker? Algemeen bekend, die worden half vol/leeg :P geleverd, des te eerder koop je cartridges ( liefst wel van het merk zelf natuurlijk ;) )

@ TS De tweakers pricewatch is ook heel informatief... ;) (geselecteerd op populariteit :X )

[ Voor 30% gewijzigd door Humma Kavula op 10-01-2011 19:13 ]

Wear Sunscreen!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb hier een Epson BX600FW. Nu al verouderd (jaar oud) maar is zowel draadloos als bedraad aan te sluiten. Opvolgers zijn ook goedkoop. Oh ja, het is wel een multifunctional.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik heb goede ervaringen met de draadloze hp apparaten. Eenvoudig in te stellen en via de webinnnterface kan je zonder problemen scannen et cetera

Desktop | Server | Laptop

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 08:43

EoG

BOFH

Rupie schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:54:
Ik heb goede ervaringen met de draadloze hp apparaten. Eenvoudig in te stellen en via de webinnnterface kan je zonder problemen scannen et cetera
Idem dito, ook qua zakelijk gebruik.

@jerr0: waar wil je de printer voor gebruiken? Het scheelt nogal wat of je alleen tekst print of ook afbeeldingen/foto's.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het zullen vooral tekstdocumenten zijn. Maar toch ergens lijkt het me toch handig om foto's te kunnen printen als het kan.. maar als ik dan weer bedenk wanneer ik dat nou zou willen doen, dan kan ik denk ik net zo goed een zwart/wit printer nemen. kortom, zwart/wit / kleur maakt niet veel uit. foto's zal ik er niet mee printen. en ik wil er een draadloze functie op hebben zitten
:P

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:22:
Ja, het zullen vooral tekstdocumenten zijn. Maar toch ergens lijkt het me toch handig om foto's te kunnen printen als het kan.. maar als ik dan weer bedenk wanneer ik dat nou zou willen doen, dan kan ik denk ik net zo goed een zwart/wit printer nemen. kortom, zwart/wit / kleur maakt niet veel uit. foto's zal ik er niet mee printen. en ik wil er een draadloze functie op hebben zitten
:P
Nogmaals... Speur hier even doorheen ( allemaal draadloos) en lees de reviews van gebruikers, specificaties matchend aan jouw doeleinden, dat helpt meer en sneller dan dit afwachten...;)
BTW, gebruikersgemak is in the eyes of the beholder. Zo als ik het lees kan je gewoon het best de goedkoopste inkjet draadloze printer met afzonderlijke kleur units kiezen.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Humma Kavula op 10-01-2011 20:31 ]

Wear Sunscreen!

Verwijderd

Topicstarter
Humma Kavula schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:29:
[...]

Nogmaals... Speur hier even doorheen ( allemaal draadloos) en lees de reviews van gebruikers, specificaties matchend aan jouw doeleinden, dat helpt meer en sneller dan dit afwachten...;)
BTW, gebruikersgemak is in the eyes of the beholder. Zo als ik het lees kan je gewoon het best de goedkoopste inkjet draadloze printer met afzonderlijke kleur units kiezen.. ;)
Ben ik inmiddels ook aan het doen :P
Staan een hoop leuke apparaten tussen. Maar inderdaad een inktjet met afzonderlijke kleur units lijkt me de goedkoopste oplossing en ook het meest passend.

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:31:
[...]

Ben ik inmiddels ook aan het doen :P
Staan een hoop leuke apparaten tussen. Maar inderdaad een inktjet met afzonderlijke kleur units lijkt me de goedkoopste oplossing en ook het meest passend.
Ik denk dat deze wel aardig in de richting komt..
Houdt er wel rekening mee dat winkel prijzen hoger liggen ;)

Wear Sunscreen!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 17:08
Kijk ook een hier
Daar wordt niet alleen gekeken hoe goedkoop de printer is, maar ook naar hoeveel inkt kosten je hebt.
Als je de lijst met printers krijgt kun je links kiezen voor aansluitingen-wifi

Verwijderd

Topicstarter
brambo123 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:43:
Kijk ook een hier
Daar wordt niet alleen gekeken hoe goedkoop de printer is, maar ook naar hoeveel inkt kosten je hebt.
Als je de lijst met printers krijgt kun je links kiezen voor aansluitingen-wifi
www.printercom, erg goede site ;)

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Let wel, niet de meest recente printers! Check maar de typenummers in de tweakers net pricewatch en zie de leeftijd van sommige printers..
Techniek verbeterd snel en ik vrees dat die site niet de nieuwste printers ertussen heeft staan dus ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Humma Kavula op 10-01-2011 21:22 ]

Wear Sunscreen!

Verwijderd

Topicstarter
Goed dat je me daar nog even op wijst :P
aan de andere kant was ik daar uiteindelijk wel achter gekomen lijkt me ;)

• lotje1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-11 20:33
als je je printer vnl voor zakelijk/tekstgebruik nodig hebt, maar af en toe wat kleur in de zwart/wit print wilt of een foto tussendoor, zou je een printer ook kunnen selecteren op cartridge soort. Je hebt ze er tussen, die een kleurenpak van 3 hebben en losse zwarte cartridges.
Bij veel zwart verbruik en weinig kleur, is dit wellicht een goed compromis. En als je geen hoge eisen stelt aan die foto's, zijn er genoeg alternatieve inktpatronen op de markt om die kosten te drukken. Handig is dan wel een printer te vinden, die niet gaat blaten over niet-officiele cartridges ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nog meer ervaringen/suggesties?
Ja: zelf enige inzet tonen :o

Klinkt misschien flauw, maar hier op GoT verwachten we dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent. Sowieso zoek je ervaringen van anderen met de search, niet met een eigen topic. Heb je al grondig gezocht en niets gevonden? Laat dan zien waar en hoe je zocht en wat dan exact onduidelijk is. Dat doe je hier allemaal niet, waardoor dit topic niet voldoet aan de eisen die we op GoT stellen qua zelfwerkzaamheid. Daarom gaat hij dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.