Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[SSL] Firefox claimt invalid certificaat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag krijg ik als ik via Firefox naar de zakelijke site van mijn werkgever ga de melding dat het certificaat niet meer geldig is. Ik krijg dat alleen in Firefox. In Chrome, Safari, Opera en IE klopt het certificaat. Heb het tevens getest op Windows en daar dezelfde resultaten. Heeft iemand enig idee hoe het kan komen dat volgens Firefox er iets niet klopt? Ik heb al gezocht op Google maar de resultaten staan daar alleen maar vol met nieuwsberichten over de 'invalid certificate' pagina van Firefox.

Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/3245/sslf.th.png

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heel zeker dat je eigen datum goed staat? Probeer eens de firefox privacy mode (ctrl+shift+p) en kijk of je d'r nog steeds last van hebt. Wat als je trouwens inlogt op de site van je bank in verschillende browsers, zelfde euvel of daar niets aan de hand?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:51:
Heel zeker dat je eigen datum goed staat? Probeer eens de firefox privacy mode (ctrl+shift+p) en kijk of je d'r nog steeds last van hebt. Wat als je trouwens inlogt op de site van je bank in verschillende browsers, zelfde euvel of daar niets aan de hand?
Datum klopt. Als ik Firefox in privacy mode zet (zowel op Windows als OS X) krijg ik nog hetzelfde. Mijn ING en ABN AMRO doen het prima in alle browsers (inclusief Firefox).

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Ben al wat verder. Na wat verder Googlen en een testje (http://www.sslshopper.com/ssl-checker.html) denk ik dat het komt doordat er een intermediate/chain certificaat niet is geinstalleerd (die van COMODO). Kennelijk kunnen de meeste browser die vanzelf wel ophalen maar doet Firefox dit niet.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:08

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Dit is al een lange tijd bekend , meestal gaat het om een EV cert dan, maar ook gewone kunnen er last van krijgen.

KPN - Vodafone Ziggo Partner