Laptop met toetsenbord verlichting

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-05 14:26
Ik ben op zoek naar een laptop met toetsenbord verlichting(17 inch). Hier is wat ik zelf gevonden heb:
  • Macbook Pro
  • Dell Studio(soms)
  • Alienware(Dell)
Een 16 inch XPS model besteld bij dell(17" studio was er niet meer maar staat nog wel op de site) omdat ons over de telefoon verteld werd dat deze toetsenbordverlichting zou hebben standaard.

Laptop binnnen gekregen, geen toetsenbordverlichting. Met Dell gebeld maar die zegt dat ze misschien over 2-3 weken een verlicht toetsenbord kunnen leveren. Laptop dus teruggestuurd..

Erg vreemd, want ik heb namelijk zelf een Dell 13" XPS en daar zat wel gewoon verlicht toetsenbord in.

Vele sites af gegaan maar ik kan erg moeilijk zoeken op specifiek toetsenbordverlichting. Weet iemand nog een merk/site welke ik heb gemist waar dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

In het Engels gezocht?
Geeft meestal wat meer resultaten: http://www.google.nl/sear...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Illuminated of backlit zou wel enige resultaten moeten geven icm keyboard en laptop.

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 10-01-2011 13:59 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Alienware heeft dit volgens mij standaard zitten bij hun laptops. Misschien kan je daarvoor kijken?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11-2024

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op de Sony Vaio Z is het ook een optie. Ik ben er wel blij mee.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
Raven schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:58:
In het Engels gezocht?
Geeft meestal wat meer resultaten: http://www.google.nl/sear...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Illuminated of backlit zou wel enige resultaten moeten geven icm keyboard en laptop.
Dankje, ik heb hier deze lijst gevonden alleen zit hier helaas geen 17 (of 16) inch laptop bij.
Spitie schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:01:
Alienware heeft dit volgens mij standaard zitten bij hun laptops. Misschien kan je daarvoor kijken?
Heb ik genoemd in mijn opening post
OzBoz schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:58:
Op de Sony Vaio Z is het ook een optie. Ik ben er wel blij mee.
Zie hier helaas alleen een 13" versie van

[ Voor 3% gewijzigd door Magnoon op 10-01-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metteko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 10:43
Voor bepaalde laptops kun je bijvoorbeeld via eBay vrij gemakkelijk aan een verlicht toetsenbord geraken. Zo kan ik bijvoorbeeld mijn Vaio F13 van zo'n toetsenbord voorzien moest ik dit willen. In Amerika brengen ze die toetsenborden namelijk veel meer uit dan in Europa.

Meestal vrij gemakkelijk te vervangen...

Je zou eens moeten opzoeken of dit voor die XPS16 ook niet het geval was. (zelf even geen tijd nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
metteko schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:52:
Voor bepaalde laptops kun je bijvoorbeeld via eBay vrij gemakkelijk aan een verlicht toetsenbord geraken. Zo kan ik bijvoorbeeld mijn Vaio F13 van zo'n toetsenbord voorzien moest ik dit willen. In Amerika brengen ze die toetsenborden namelijk veel meer uit dan in Europa.

Meestal vrij gemakkelijk te vervangen...

Je zou eens moeten opzoeken of dit voor die XPS16 ook niet het geval was. (zelf even geen tijd nu)
Op ebay zie ik inderdaad een aantal backlit toetsenborden voor laptops. Dit is uiteindelijk wel mijn laatste keuze aangezien je deze apart moet bestellen en er zelf in moet gaan zetten(wat niet altijd even makkelijk en vlekkeloos gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
HP EliteBooks hebben ook illuminated keyboard als optie op veel modellen. Heb op het werk een 8740w staan met zo'n toetsenbord.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06

Sick Nick

Drop the top!

De HP DV6-3190 heeft ook verlichting, weliswaar geen hele slimme (aan of uit met een knop, geen verschillende standen of automatische regeling). Qua specs best fatsoenlijk, een i5 met ati 5650. Nadeel is dat je geen numeriek toetsenblok hebt ondanks de best forse laptop. Daarnaast moet je het design ook mooi vinden natuurlijk.

Ik hou het wel bij m'n Z met automatische verlichting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 12:39

Baggeraar

Wat een gebagger..

redfoxert schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:58:
HP EliteBooks hebben ook illuminated keyboard als optie op veel modellen. Heb op het werk een 8740w staan met zo'n toetsenbord.
Is dat bij de elitebook zo geen lampje bovenaan het scherm dat naar beneden op het toetsenbord schijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

in nederland heb je een verlicht toetsenbord bij:

vaio Z
xps 16
MBP
alienware reeks

meer weet ik niet... bij dell & sony is het bij zo goed als alle modellen standaard, only in america..

voor de bekende modellen kan je op ebay een toetsenbordje scoren, in mijn studio 15 zit er ook zo een. (€18 oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
De Dell Latitude serie heeft het ook (soms). Ik heb hier een E6500 en die heeft een verlicht toetsenbord. (en daar ben ik heel blij mee :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:55
Of het systeem van lenovo, in de vorm van lees lampje in de rand van je scherm waardoor het hele toetsenbord is verlicht. Misschien niet zo elegant als toetsverlichting maar persoonlijk vind ik een helder scherm zonder omgevingslicht niet fijn aan me ogen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Flowertje schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:01:
[...]

Is dat bij de elitebook zo geen lampje bovenaan het scherm dat naar beneden op het toetsenbord schijnt?
Sommige wel ja, de 8740w heeft het echt onder de toetsen zitten.

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1