Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Auto update albums software ?

Pagina: 1
Acties:

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 08:18
Hallo, ik zoek een programma waarmee ik het volgende kan doen
ik heb een aardige muziek collectie in zo soort structuur (Artiestnaam) -> ( Album ) -> mp3
hier stuit ik meteen op een probleem,.. artiesten releasen nou eens in de zoveel tijd een nieuw album
bestaat er een progamma die automatisch checkt of er een album te downloaden is die ik niet heb
en zo ja , automatisch de torrent binnensleept ervan. ( of iedergeval de torrent download, zodat ik die in een watchdir kan dumpen )

ik weet dat zoiets bestaat betreft tv series,.. maar ik zou niet weten hoe dat programma ook alweer heet.
misschien kan ik die ook wel gebruiken met muziek ?,

ik draai op freenas,. en alle clienten zijn in windows omgeving

*ja ik heb al zelf lopen googlen, maar zonder succes

[ Voor 3% gewijzigd door osmosis op 10-01-2011 12:45 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Torrentwatcher kan dat wel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:34
jterpstra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:43:
ik weet dat zoiets bestaat betreft tv series,.. maar ik zou niet weten hoe dat programma ook alweer heet.
misschien kan ik die ook wel gebruiken met muziek ?,
Ja het heet: SickBeard en CouchPotato. sickbeard werkt voor tv-series, en couchpotato voor films. Of zoiets er gaat komen voor muziek, ik zou zeggen het lijkt me evident maar google er eens op en houd ons op de hoogte when the time has come!

edit:
A. je titel is onduidelijk, want albums kunnen ook foto albums zijn, dus ik zou even vragen voor een titelfix en dan een iets logischere titel kiezen
B. je kan je post ook editten in plaats van twee keer onder elkaar te reageren en hiermee het topic te kicken

[ Voor 20% gewijzigd door loewie1984 op 10-01-2011 15:33 ]

discogs

• osmosis
@Marzman thanks !
zijn er meer mensen met ervaring met dit programma ?
of zijn er nog betere alternatieven ?
ik hoor t graag :)

• osmosis
helaas werkt torrentwatcher niet =( ,
pakt alleen specifieke RSS , die geen muziek aanbieden.
iemand anders een idee ?

*edit : ja dat was ook wat de bedoeling een klein kickje geven,, mijn ervaring is als de eerste paar comments niet snel volgen kan je het wel vergeten, gevolg niet mijn vraag beantwoord ( i know its against the rules maar ik ga er niet om heen draaien iedereen doet het wel eens :+ net als te snel rijden. )

Betreft titel,. uhm ja hoe wijzig ik die ? zat al wat rond te kijken maar zie nergens een optie om dat te doen.
Het is inderdaad niet de meest duidelijke.

helaas naar meer speurwerk op internet kwam ik er achter dat er inderdaad geen programma is die dit doet.
misschien kan ik zelf wat inelkaar brouwen :+ ,.. meteen weer een mooie project / leer ervaring

[ Voor 73% gewijzigd door osmosis op 10-01-2011 23:30 ]