Outlook 2003 onder Windows 7 Home Premium 64

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik heb op mijn pc Windows 7 Home Premium (X64) geïnstalleerd. Uiteraard een legale versie gekocht, daar wil ik geen gezeur mee.

Vervolgens heb ik Office 2003 geïnstalleerd.
Met Outlook heb ik een probleem.

Iedere keer als Outlook mail checkt, dan komt er een venstertje waarin ik mijn wachtwoord opnieuw moet invullen. Als ik dat invul komt er een foutmelding in het voortgangscherm dat er op neer komt dat geprobeerd wordt met een 'bad login' in te loggen bij mijn ISP.
Er komt dus geen mail binnen.

Als ik in 'Accounts' kijk staat mijn wachtwoord er wel (althans ik zie ***).
Als ik op instellingen testen klik, dan zegt de test dat alles in orde is. Er wordt een testmail verzonden, maar die komt niet binnen. Da's wel vreemd omdat de test zegt dat alles goed is. Kijk ik via webmail op de server in mijn email, dan zie ik de testmail daar wel staan. Hij wordt dus wel verzonden, maar komt dus niet in Outlook binnen.

Ik heb me al sufgezocht met Google, maar ik vind geen oplossing.
Outlook 2003 zou onder Windows 7 moeten werken, althans dat schrijft Microsoft op hun website.

Overigens, ik heb met meer software onder Windows 7 merkwaardige problemen, en die lijken allemaal met rechten te maken hebben.
Zou het Outlook probleem ook in die categorie vallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

Heb je het account ook op de webmail getest om te kijken of de inlog wel juist is.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
racoon schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:42:
Heb je het account ook op de webmail getest om te kijken of de inlog wel juist is.
Ja, daar heb ik dezelfde inloggegevens gebruikt, en die werkten zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan het misschien zijn dat je Office 2002/XP hebt? Dit is namelijk een van de bekende problemen hiermee op Vista/7. Verder wel Office 2003SP3 erop?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
sanfranjake schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 02:04:
Kan het misschien zijn dat je Office 2002/XP hebt? Dit is namelijk een van de bekende problemen hiermee op Vista/7. Verder wel Office 2003SP3 erop?
Nee, dat is een ander probleem. Outlook XP/2002 zal je wachtwoord niet onthouden wanneer je Outlook herstart, maar wel zolang je Outlook sessie draait. Je krijgt verder ook geen foutmelding omdat het verzenden en ontvangen, na het invullen van het wachtwoord, gewoon verder goed verloopt.
Xander1 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:40:
Overigens, ik heb met meer software onder Windows 7 merkwaardige problemen, en die lijken allemaal met rechten te maken hebben.
Zou het Outlook probleem ook in die categorie vallen ?
Dat is lastig om te zeggen als je ons niet verteld welke problemen dat zijn ;-)
Ook is het handig om te weten wat de exacte foutmelding is die je krijgt.

Hoe heb je verder je Outlook data gemigreerd en de rest van je data? In de wijze waarop je dat gedaan hebt kan al het probleem zitten.

Verdere suggesties om verzenden/ontvagen problemen te verhelpen kun je hier vinden;
http://www.howto-outlook.com/howto/sendreceiveerrors.htm

HowTo-Outlook | MSOutlook.info