https://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?u=192763
[ Voor 1% gewijzigd door Zorian op 10-01-2011 11:59 . Reden: Typo ]
Ik weet het niet,maar hier in kraggenburg is nog steeds geen glasvezel,maar zijn we overgeleverd aan kpn (max. 16 Mbit) en ziggo.Al wil ik zeggen dat ziggo wel stabiel is hier,maar lang niet alles in flevoland heeft dus glasvezel.Zulake schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:59:
Goede zaak dit. Heel Flevoland heeft glasvezel (Ja, zelfs de kleine gehuchtjes!), maar de hoofdstad van de provincie heeft als enigste helemaal niks.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Zulake schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:59:
Goede zaak dit. Heel Flevoland heeft glasvezel (Ja, zelfs de kleine gehuchtjes!), maar de hoofdstad van de provincie heeft als enigste helemaal niks.
Dan ben ik wel benieuwd waar allemaal dan...
In Emmeloord heeft zeker niet iedereen glasvezel, om het op de zaak te krijgen moesten ze een behoorlijk eind graven.
Ik zal zeker ingaan op een vraagbundeling mocht het zover komen. Hopelijk veel andere mensen ook. Helaas zijn er bepaalde wijken waar mensen gewoon niet zitten te wachten op glasvezel. Volgens mij is daarom de vorige overeenkomst ook gestrand tussen Centrada en Reggefiber (zelf geven ze de economische crisis aan als reden).
We hebben wel al een glasvezelring (paar jaar terug aangelegd) voor alle scholen en bedrijven, maar FttH zal nog wel even op zich laten wachten.
[ Voor 14% gewijzigd door Jim423 op 10-01-2011 19:16 ]
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Dronten ligt al open en ook Almere is het overal te krijgen.
Zeewolde en biddinghuizen volgen voorspoeding en swifterbant voor zover ik weet duurt nog even.
Ben benieuwd of er ook nog plannen komen voor de noordoostpolder?
Wat mij betreft valt dit gewoon onder spam/reclame.
Mocht de TS het nodig vinden om een concrete topicstart te maken voor discussie, dan kan dat in overleg.
Dit topic is gesloten.
![]()